29 september 2014

Dødsyge computer!

Sidder og blogger fra computeren, men igen vil den ikke samarbejde, så i stedet fortæller jeg lige her via mobil, at jeg har en rigtig mandagsmandag. Og .. At der heldigvis stadig er blomster at finde i min have..      
Hvilken fryd det er.                   
Holger gider ikke holde mig med selskab det skarn, han er skredet for længst, sååå i min ensomhed sidder jeg i sofaen og tænker planer frem. Om at indrette med hvad jeg har, og hvad jeg kan finde og genbruge. Ret så mandagsagtigt og helt perfekt, når nu det er sådan det er.      
Plidder pladder sludder sladder.. Og slut herfra dut         

2 kommentarer:

  1. Gad vide om Holger er lidt knotten over, du har flyttet jeres sofa. "Nu var det jo lige så godt, hvorfor skal hun lave det om", kunne hans kattehjerne måske synes. Det er jo også hans hjem og hyggesofa, og han er ikke blevet spurgt. Når jeg har flyttet om, gør kattene store øjne: "Hvad pokker er der sket her", synes de at tænke. Kh Mette.

    SvarSlet
  2. Ingen tvivl om, at han ikke var tilfreds med den nye husorden her. Han er ligeså autistisk vanedyr som jeg selv er haha. Nu går det heldigvis fint og han har fundet nye ynglingspladser :-)))

    SvarSlet