31 marts 2015

En dag som i den grad fordrer comfortfood og stearinlys

 

 

 

Jeg har sovet en masse timer væk pga hovedet, og heldigvis er det i mellemtiden også gået fra sne til tø og nu regn. Min hovedpine skyldes muligvis det faktum, at jeg har banket mig oveni det mere end een gang de senere dage, fordi jeg i lørdags tog mig sammen til at forbinde de to regntønder med en slange. Af bare uvidenhed og udpræget tendens til alogisk tænkning, borede jeg et hul i den forreste tank som ligger lavere…. end hullet i tank nummer to!!!!! 

 

HELT ÆRLIGT ALTSÅ!!!

 

Og nu hvor tank et er fyldt op, (og tank to er knasende tør ), er den ikke sådan lige at flytte på. Jeg ved sgu ikke, hvad der så er dummest at gøre nu?  At vente på at tank et igen er tømt, og bytte dem om, eller at bore et hul nummer to længere nede i tank to?? Fordi jeg er utålmodig.  Bum bum og endnu mere BUM. Som en krølle på halen opdagede jeg så også lige, at jeg er kommet hjem uden den tilhørende vandhane til tank to, men med et hul dertil, lavet af sød mand fra byggemarked, og derfor har jeg af dovenskab og desperation over mig selv, nu lavet en totalt georg georgløs til hullet, så det er stoppet ud indtil jeg får bevæget mit legeme hen til samme byggemarked een gang til.

 

Så ja.

 

NU står den på comfort food til kvikke her. Jeg har besluttet, at forsøge at eftergøre Majbritt’s gave fra forleden:

IMG_4186

Jeg har hentet bagekartofler, sovs, kylling og persille for en times tid siden, og inden længe vil jeg stornyde en portion fyldte kartofler og en sodavand. Bare fordi.

 

 

 

PS: hører jeg nogen bare så meget som nynne   “ der er hul midt i spanden”,   vanker der øretæver.

 

 

Jeg siger det bare.

3 kommentarer:

  1. Hold kæft Henriette, jeg ligger flad af grin ;)
    Kan du ikke købe en ekstra hane og sætte i hullet, der ik sku være der?

    SvarSlet
  2. Dit arbejde ser så flot ud. Og så ham Holger altså, ikke til at stå for. God påske.

    SvarSlet
  3. Hold op Henriette, det var en af de bedre :-)

    SvarSlet