11 maj 2015

Hej lille ven, undskyld jeg har rovdyr i min have

 

 

 

 

IMG_8996

Første gang jeg ser et egern på disse kanter, så jeg jubler. Det gør egern bare ikke for nedenunder sidder ham her:

IMG_8999

 

 

Højt oppe blev han, så jeg måtte lokke Holger med mig, så den lille kunne slippe væk. Synd han ikke vidste at tigerdyret er så sløvt, at han aldrig ville kunne fange ham.

IMG_9003IMG_9006IMG_9008IMG_9009

 

Holger er iøvrigt begyndt på et nyt nummer. Når jeg sådan går og fotograferer, og han ikke er mål for mit øje, så lyder der et bump:

IMG_9011

IMG_9012IMG_9013Uden en lyd ligger han så og gør sig til, indtil jeg dropper min gerning og nusser ham på maven. Det er en ny øvelse, men ikke desto mindre en, som han har udført til perfektion flere gange i dag. Og så får han selvfølgelig en maaaaasse ros og højlydt beundring fra sin moar.

 

Kom så her, væk fra det lille egern.

IMG_9014IMG_9015

 

 

 

Her sidst på eftermiddagen gik jeg endnu en runde med kameraet, for at fange endnu en bunke tulipan portrætter og ja.. endnu engang var Holger på pletten:

IMG_9065IMG_9092IMG_9095IMG_9118IMG_9119

Og ja du er da ikke til at stå for. Det glemmer jeg ikke..

IMG_9071IMG_9072IMG_9073

5 kommentarer:

  1. Hold op nogle fine billeder du har fået af det der egern :)

    SvarSlet
  2. Haha, godt de kan deles: Du får fliserne, jeg får træet.

    - Anne

    SvarSlet
  3. Dejlige Holger :)

    SvarSlet
  4. Han er herlig, ham Holger. Kan godt forstå at du ikke kan lade være med at nusse den lille tykke mave.

    SvarSlet
  5. Dejlige billeder. Sikke et live han har fået ham Holger efter han mødte dig :)

    SvarSlet