30 oktober 2015

Ingen regel uden undtagelse

 

 

 

 

2015-10-30 10.43.59

 

På eet punkt fraviger jeg min mission om ikke at invitere sneglene på besøg. Faktisk er det en lidt dobbelt handling, for på den ene side skal de bare have så elendige levevilkår som muligt her hos mig, men på den anden side skal jeg tage hensyn til mine arme, og derfor har jeg også tænkt mig at eksperimentere med de selvsamme planter, som sneglene allerbedst kan lide. So be it.

 

For lidt siden fik jeg lige leveret ti halmballer af Hermans mormor. Hun bor på en gård med køer, og det nyder jeg godt af nu. Planen har jeg tidligere fortalt om, men jeg gentager gerne hihi. Alle knolde er gravet ned i samme bed nu. Over hver knold stiller jeg en omvendt spand. Dernæst drysser jeg ecostyle og æggeskaller på jorden og dækker af med et godt lag halm. Det hele dækkes over med fiberdug. Jeg håber at det giver pote til foråret.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar