25 april 2010

En uge med strikkesjov

 

 

image

 

Jeg er jo med i flere grupper på Ravelry, og jeg er blevet fristet til at deltage i en sjov leg, selvom jeg egentlig har givet mig selv fri i næste uge med.

Sådan kan det gå, når man er nem at lokke, og strik er involveret. Det kan godt være jeg ikke kan rende rundt og strikke i større forums, MEN jeg kan tale, skrive, fotografere, tænke og kommunikere det ud til en masse her i blogland, og DET vil jeg gerne.

Hvis I vil vide mere om legen og gruppen så kig her. Hvis I vil vide hvem der ellers deltager så klik HER. Jeg kan se at listen er temmeligt lang, og at mange mange bloggere har fået blod på tanden og har meldt sig til, men jeg har endnu ikke selv fået kigget på dem alle. Det vil jeg gøre i løbet af ugen.

 

Hvad går det så ud på??

 

Jooo ser I, i de næste syv dage blogger vi alle om det samme emne, som selvfølgelig roterer omkring strikkeriets verden. Vi er blevet stillet de samme syv spørgsmål og må tolke og fortælle som vi lyster. Vi må selv bestemme om vi på forhånd vil vide hvad dagens emne er, eller om vi vil lade os overraske hver dag. Det er rigtigt morsomt og jeg tror ikke der er mange danskere imellem desværre, så jeg skal lige bøvle lidt med at skrive indlæg der kan oversættes.

Een kreativ kvinde med masser af initiv har fundet på legen og hun bor her.  Kig ind til hende og meld jer til hvis I har lyst, I kan sagtens nå det, for der er ingen regler om at man SKAL deltage hver dag og fra dag 1.

Juhuu det bliver sjovt :)

 

Her kan I se hvad jeg fik med posten forleden:

SNC18632_resize

Tusind tak til Nina for den fine strikkepose og garnet som jeg er dødglad for. Håber du bliver ligeså glad for Hanne Falkenberg foredraget.. ;))

 

Til sidst lidt billeder af aftenhimlen som den tog sig ud for en time siden.

himmelkombi

Læg mærke til øjet på det store billede. Det fangede Rasmus ind. 

7 kommentarer:

  1. Kære Henriette

    Wow, det der billede med øjet er vildt godt! Tusind tak for din mail, jeg skal nok lige få svaret en af dagene. Jeg har stukket mine fingre i en hvepserede ved at skrive det jeg gjorde på min blog, så det koster lige nogle kræfter at komme ovenpå igen.
    Klem fra Malou

    SvarSlet
  2. Nøj, Knitpicks garn!
    Godt, at du bliver lidt forkælet....
    Superseje billeder!

    SvarSlet
  3. Godt set af Rasmus! Flot!

    SvarSlet
  4. Kære Malou, ja det kan jeg levende forestille mig. Jeg støtter og håber du holder fast i dig selv, det er nødvendigt.

    Mange knus og rigtig god mandag
    Henriette :))

    SvarSlet
  5. Godmorgen Christunte, ja der var jeg da lige lidt heldig ik :))

    Rigtig god mandag
    Kh Henriette

    SvarSlet
  6. Godmorgen Dax. Tak fra Rasmus ;))

    Kh Henriette og dejlig mandag til dig

    SvarSlet
  7. Hejsa Henriette!
    Dejligt du lige dukker op.
    Knus.

    SvarSlet