14 august 2010

Central Park Hoodie

 

 

SNC11662_resize

Jeg er godt i gang med min kommende cardigan. Flere foto’s kan ses her.

Efter omstart på stykket med snoninger tre gange, går det nu bare derud af. Mønstret er til at overskue for mig indtil videre, og jeg satser da på at det fortsætter. Ihvertfald indtil hætten skal strikkes :-)

Farven er Heathers musegrå i Cascade220. Vidunderligt at strikke i, men også lidt hårdt for fingrene, da jeg strikker bedst på mindre pinde end denne, der er nr 4,5.

24 cm er strikket, og det bliver helt sikkert til mere, for jeg skal lade op til den fest jeg har lovet mig ud til i aften. Derfor står den på strik og kaffe, strik og kaffe og cigaret, strik og kaffe og en lur, strik og kaffe og så.. Påklædning og afgang kl 17.45

 

 

( Og forhåbentlig hjem i ordentlig tid, så jeg kan være frisk til i morgen. Da skal vi aflevere Mira på efterskolen kl 14. To biler må vi have med, for ingen af dem er store nok, til al det hun har brug for at tage med, incl storebror..)

1 kommentar:

  1. Hvor ser det vidunderlig blødt og lækkert ud, Henriette. Rigtig god fest i aften.
    Klem fra
    mette

    SvarSlet