05 april 2009

Gaaab

Det blev sent i nat. Vi fik ny sofa i går og den var længe ventet. Skønt endelig at kunne sidde i stuen igen på den rigtige måde.

Indtil da har familien måttet klare sig med to lænestole og så dem fra spisepladsen. Det siger sig selv at det har været lidt træls. Hvis tur er det til at sidde foran fjerneren i den behagelige stol, er det problem der har været en daglig debat imellem ungerne og mig. MEN nu har vi den her kæmpe sag , og selvom pladsen er temmelig trang, så pyt med det. Nu kan vi være her og så må æstetikken vente. De to store bliver jo ikke boende så længe endnu, og indtil da er det mere det praktiske der gælder.

Jeg faldt simpelthen i søvn i den. Kæresten fiksede min fars computer, lige der ved siden af mig, og den skal vi ud og aflevere lige om ikke så længe. Når vi er tilbage skal det sidste flyttes rundt her i stuen og så bliver det bare SÅ godt.

Jeg glæder mig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar