22 april 2009

Op sagde posten..

Jeg har været tidligt oppe i dag. Kæresten fik til opgave at vække mig , så jeg kunne komme op samtidig med ham. Han er allerede ude af fjerene kl seks, og som jeg har fortalt tidligere, så foregår det jo som en fjeder i fuld firspring. Sådan fungerer jeg ikke.. Slet ikke efter en kort nats søvn.

Meningen var at jeg skulle sove da jeg gik i seng, MEN jeg kom til at tage hækletøjet med.
Big mistake. Det greb om sig, så først da mine fingre var helt følelsesløse måtte jeg holde inde med skydningen. Kæresten var ved at dø af grin og mente klart at det var en lektie til mig, en straf for ikke at holde hans hånd som jeg plejer, når vi sover ind. Hmmm

Efter en kop morgenkaffe fik jeg fik sendt ham afsted, og gik den direkte vej lige ind i seng igen :-)

Meningen har bare ikke været at jeg skulle snue for længe idag, for ikke længe efter ringede det på døren, og der stod posten. Han ku vist godt se, at jeg var noget søvnig, men øjnene fik godt nok åbnet sig i en fart, da jeg så hvad han havde med til mig.

JUHUUUU det var min pakke med strikkegarn. Den ventede skatkiste med farver og en enkelt ny hæklepind.

Her er hvad jeg skal kigge på og røre ved den næste tid:




Jeg kan allerede nu forestille mig mit hækleprojekt i fuld galop og både hexagoner og bølger venter. Hexagonerne er jeg ikke gode venner med, men jeg skal nok komme efter det. Bølgerne er tværtimod lige mig, så jeg vil skifte lidt imellem de to projekter.

Jeg er nu at finde på min altan med mit garn og min kaffe og mine briller og min opskrift og mine ben smækket op, hvis nogen skulle finde på at lede efter mig.


Og jeg har nok disse to farverige tingester i håret..
Man er vel vild med blomster..

6 kommentarer:

  1. Håber, at du rigtig nyder dagen med blomster, kaffe, garn og hæklenål. Den indbyder da i alle tilfælde til det.

    Klem fra engen ;-)

    SvarSlet
  2. Nahhh, ik før nu, desværre. Der kom et tandlægebesøg med datteren i vejen og så kunne jeg ligeså godt få overstået andre ærinder også. Jeg er ikke vild mad at handle,så jeg har det med at udskyde i det uendelige.
    Derfor er jeg også glad for muigheden for nethandel. Det er dejligt nemt :-)

    MEN NU.. nu slapper jeg.
    Tak og klem tilbage

    SvarSlet
  3. Håber du har nydt dagen på altanen. Skønne blomster du har i håret.

    SvarSlet
  4. Hej Anette. Tak og j, jeg syntes også de var sjove. Jeg købte fire friske farver, de andre to skal snart prøves. :-)

    SvarSlet
  5. Det lyder dejligt, at du sad der på altanen og hæklede! Jeg kan se det for mig, fordi du har vist din smukke altan frem her for os andre :-)

    SvarSlet
  6. Smil til dig Madame. Det bliver sikkert bedre endnu, for weekenden bliver jo solrig og dejlig lun. Der er lagt i kakkelovnen til hygge derude.

    Og dig.. du skal jo sidde sammen med alle dine dyrevenner og nyde livet i haven ik?

    Det kan JEG nemlig se for mig, med hjælp fra dine vidunderlige fotos. En god måde at få indblik i hinandens liv og hverdag både i tekst og billeder.

    Det gør mig så glad

    SvarSlet