06 august 2009

Note...

... til mig selv på en varm sommerdag..


! Lad være med at sidde direkte foran blæseren i timevis.. atjuuu, og av min hals.

! Drik masser af koldt vand. Man bliver sgu dårlig af dehydrering moster, og det ved du godt.


Ekstra note når du er hjemme alene med Rasmus en hel dag:

Du SKAL huske at hvile hovedet en tid om eftermiddagen. Du bliver overtræt og umulig næste dag.. Og det ved du vist også godt søsterfis.




Godt så.

Sidder her og kan bare ikke hverken vågne eller tænke en tanke. Der var helt bestemt ting jeg skulle huske idag, men hvilke?? Hmmm



Jeg er da heldigvis godt i gang med min røde sweater, men ved gud hvor er den K E D E L I G at strikke. Slet ikke morsom som mit bølgetæppe eller sjalerne.
Bevares, garnet er lækkert og blødt at have med at gøre, og det er jo store pinde ( 9 + 10, fordi jeg strikker med forskellig fasthed), så det går da tjept, men den er altså allerede dømt ude som strikkehit. Det er åbentbart et af den slags projekter der bare skal overståes så man kan komme videre til det sjove. Det med udfordring og forandring i. Sådan er det bare.


Jeg ved jo allerede hvad jeg skal i gang med efter rødtoppen, men har alligevel svært ved at vælge for det er ikke inspiration der mangler. Skal det være puden her, eller tasken, eller dette tørklæde, eller måske et tæppe nr 2 som dem her. Tænke tænke og glæde sig glæde sig...


Mere får I ikke for den 25øre, jeg er godt nok tom for fornuftige betragtninger og ord der er intelligente, så jeg smutter nu. Jeg vil læse lidt i mine ynglingsblogs, men om der kommer kommentarer er nok et spørgsmål. Det skulle jo gerne give mening det jeg skriver og det kan jeg bare ikke love idag.


God torsdag derude til alle jer smukke og kreative kvinder Knus og hej

5 kommentarer:

  1. JA Henriette det er ikke skide smart at sidde foran sådan en, men tro mig du er ikke den første der er faldet i.

    Jeg kiggede dine link og jeg tror bare at jeg skal igang med den taske :) du må lige blive færdig med din kedelige trøje først :)

    Knus og dejlig dag

    SvarSlet
  2. Knus og hygge hejse til dig din gæve kvinde. Håber du nyder dagen i fulde drag, selvom din trøje er kedelig at præstere ;-)

    SvarSlet
  3. Og rigtig god torsdag også til dig! Jeg håber, vi får lov at se din røde trøje, når den er færdig :-)
    Varme klem!

    SvarSlet
  4. Tja..
    Øv, at trøje er kedlig at strikke , men godt det går tjept, så du kan komme igang med at lege. Husk at drikke :-)

    SvarSlet
  5. Varmen kan let gøre en tom i hovedet og glemsom, men det er nu dejligt med lidt solskin igen :0)

    Hygge, hygge

    SvarSlet