29 september 2009

Hvad tirsdagen bragte..

Her kommer lidt om en hel masse..




Min sweater er nu samlet og jeg er videre med raglanærmerne.


Jeg mødte på strikkecafeen kl 10, og tog først derfra igen kl halv to. Normalt er det to timer, man kan sidde og hygge og få hjælp, men i dag var der hamrende travlt i biksen fra åbning af, og det var lidt mere indviklet for mig end sån lige.. Så jeg fik lov at blive indtil jeg havde fattet humlen i opskriften, og nået et par runder med det hele samlet på een pind.
Hun er altså alletiders hende Cisse og jeg kan kun anbefale at alle der bor omkring at kigge ind forbi hende.


I aftes fik jeg snuppet et par billeder med Johns mobil, og her er så den bedagede herre, der underholdt på ganske rutineret og proffesionel vis. Bemærk de vomsede herrer der står og kigger på..



I eftermiddags da jeg kom hjem, var jeg lidt brugt og jeg måtte lige snuppe mig en lille lur. Det betyder at jeg nu igen er klar i hovedet, så jeg er klar til at fortsætte med nogle runder på trøjen, lidt Lukusfælden på tv, efterfulgt at dokiumania på DR2. I aften er det med Depeche Mode, det band der kan få MIG til at stå og ligne en der ikke har styr på krop og ansigt når jeg ser dem live.. ;)))

Dave Gahan forsanger og gud. INTET mindre



Forresten så jeg til min skræk at DR2 har påbegyndt en genudsendelse af en virkelig god dokumentar, jeg i sin tid også har set på BBC. History of Britain hedder den, og jeg kan virkelig anbefale anglofile at se den. JEG vil ihvertfald øremærke de kommende programmer i min kalender.

Ham her er fortæller i programmet og han ved virkelig hvad det handler om.

Og sådan ser det ud, hvis man som jeg gerne ville købe sig til historien på nettet.. ;)


Nu må det være på tide at nyde kaffen i koppen, så velkommen aften og hygge

10 kommentarer:

  1. Det lyder som en helt igennem dejlig dag og tak for de fine billeder både med og uden vom ; )

    SvarSlet
  2. Den er jo snart færdig sweateren - lige til tiden, det begynder vist at blive koldt nu :)

    SvarSlet
  3. Sweateren ender nærmest op med at være en slags Forbrydelses-trøje. I år har Sofie Gråbøl en rød striksag på og forrige år havde hun en anden slags på, som blev kopieret i løbet af nul komma dut ;-D

    Den ser iøvrigt herrelækker ud, din trøje!

    SvarSlet
  4. Den bliver lækker den røde sag, du strikker på. Glæder mig til at se den færdig.

    Jeg tror også, jeg ville være træt efter sådan en aften og efterfølgende dag.

    Rigtig god onsdag.
    KH Kari

    SvarSlet
  5. Jo selv tak Rikke hihi
    Håber at du selv får en god onsdag :)
    Kh Henriette

    SvarSlet
  6. Hej Pernille. Ja jeg er også glad for at jeg gik igang i god tid, og nu skal den bare være færdig. :-)
    Knus

    SvarSlet
  7. Ja hvad mener du Anita.. er det ikke lidt morsomt? Jeg har jo altid haft en rød sweater i min garderobe, og nu kan man næsten sige at jeg har været spåkone. Desværre er det også lidt æv, for jeg hader at gå i tøj som det halve af kongeriet har på også. MEN jeg glæder mig vildt til at den er færdig for det bliver min første hjemmelavede striktrøje, og uhh jeg er så stolt af mig selv fordi jeg ku. ;)
    Garnet er superblødt trods det at det er uld, så den skal nok blive brugt flittigt.

    Knus og tak for kommentaren :))

    SvarSlet
  8. Jeg skal selvfølgelig nok lægge fotos ud men mig indeni den :)

    I dag skal jeg bare have en laveingentingdag og det passer mig helt fint.

    Knus og god dag til dig kari

    SvarSlet
  9. Man må da tage hatten af for din timing, Henriette - du rammer lige den rigtige årstid med den trøje :-))). Ikke som her, hvor der strikker sommertrøjer om vinteren - og omvendt :-). Ret komisk.
    Og Depeche Mode - jamen de holder! Dem kan jeg også gå helt i selvsving over stadig.

    KH Gittemay

    SvarSlet
  10. Hurra Gittemay. Her gik jeg og troede at jeg var den eneste i blogland der dejser om at begejstring over DM. Syntes bare de er så fede hihi

    Ja trøjen skal nok blive et hit og nu skal jeg bare se at få den færdig i en ruf skal jeg.

    Knuuus Henriette :-))

    SvarSlet