10 marts 2010

Skranteri


Jeg bliver ved med at skrante for tiden.


Og gud hvor er jeg træt af det. Det går fra det ene til det andet, og intet af det bliver nogensinde til noget, der virkelig ku være værd at klynke over. Kender I det??

Jeg var godtnok voldsomt ramt af forkølelse for nogle uger siden, men det gik forholdsvis hurtigt over igen, til gengæld er jeg så hver eneste dag pivet over smerter/ubehag forskellige steder i kroppen. Et par dage med noget der minder om blærebetændelse, ( blod i urinen og ja undskyld min direktehed), men det giver jo bekymring. Så går det væk, men bliver afløst af hovedpine den ene dag og tykhedsfornemmelse i halsen og trykken i ørene den næste. Jeg vil tro at det har stået på i en månedstid nu. Og i dag er jeg så igen vågnet med en rigtig øvfornemmelse. Det trykker i ørene, min hals er øm uden at være helt umulig, jeg har ondt i maven og skal tisse konstant.


Hvad faen???

Intet af det er så virkelig slemt at jeg syntes det er noget jeg vil ulejlige lægen med, men omvendt er jeg godt træt af at jeg ikke føler mig ovenpå fysisk.


Jeg må vist til at tage vitaminer igen..

3 kommentarer:

  1. Kære Henriette,
    Jeg tager både vitaminer og fiskeolie fast som en del af min medicinering, da det er med til at holde alle de der irriterende småting væk, som man ikke orker at gå til læge med.
    Jeg synes da det er lang tid du døjer med sådan noget, der lyder som blærebetændelse, måske du alligevel...?

    Jeg er solidt plantet i sofaen og passer på mig selv. Tak for din søde hilsen.

    Kærligst, Mette

    SvarSlet
  2. Måske burde du omkring lægen igen, der kan jo være en infektion i kroppen der gør, at du ikke kommer rigtig ovenpå.

    Rigtig god bedring H.

    SvarSlet
  3. Kære Henriette
    Se nu at komme til lægen, det du fortæller lyder altså ikke som småting, og er det småting, så er der helt sikkert for mange af dem!
    Knus
    Vibeke

    SvarSlet