19 april 2010

Huledag

 

Jeg holder huledag i dag. Mandag er min ladopefterweekenden-dag, og efter jeg fik mit retreatværelse har jeg brugt det flittigt til netop at lade op i.

I dag er det dog anderledes, for jeg lagde rent på sengen i går og jeg eeelllsker rent sengetøj, så jeg har bygget mig en rede i sengen og der sidder jeg så nu som en anden prinsesse, renskuret og fin i håret. Nørder lidt med min netop hjemvendte computer, strikker og ser film.  Det hele er inden for rækkevidde og jeg skal kun flytte mit legeme når jeg skal ha noget at spise eller drikke hehe

Min samvittighed er ren som sne, for dyrene har rene bure og masser af mad, jeg bagte boller i morges kl seks og dermed kan alle klare sig uden min deltagelse.

 

SNC18561_resize

 SNC18565_resizeSNC18570_resize

  

 

 

Lyd og billeder                              strik og..                                 kommunikation

 

Jeg klarer mig vist nok mon ik.. :)

3 kommentarer:

  1. Øj hvor det bare lyder hyggeligt... :o)
    Knuss

    SvarSlet
  2. Hej Henriette!
    Godt du hygger.
    Knus.

    SvarSlet
  3. Hej begge to, ja det er jeg i hvertfald ret god til hihi.

    Knus og god aften :))

    SvarSlet