02 maj 2010

Kuk kuk

 

 

 

 

Jeg er her endnu selvom jeg har været tavs som graven en tid. Efter flytningen ( som var hektisk og hård, men som gik godt ), skal jeg nu til at samle kræfter og finde tilbage til min egen hverdag igen. Så får jeg også mere energi og lyst til at forsætte  mine skriblerier på bloggen det ved jeg, men lige nu vil jeg bare hænge.

Hænge slapt hen i et tilfældigt møbel, fylde min krop med vitaminer og mine øjne med håndarbejde og tv der ikke kræver en hujende fis af min hjerne.

Med andre ord…

 

I’LL BE BACK!  ;)))

 

 

 

 

SNC18900_resize

SNC18899_resize 

PS: Jeg har dog lavet lidt, for fredag tog fanden ved mig, og jeg fik endelig monteret de to puder der har ligget færdige i mere end et år. Jeg valgte den lette løsning med en bagside af rester af gamle bløde jeans, og en dag når jeg lige får lyst, skal der sættes en kant på hele vejen rundt.  Skønne farver og de er nu indlemmet i min pudefamilie i sommertøj.

 

 

SNC18901_resize

6 kommentarer:

  1. Velkommen tilbage og godt at flytningen gik fint. Jeg har lige mailet nogel marsvin til dig ;o)

    Puderne er rigtig flottet. Især den til højre er lige mine farver. Så fint broderet.

    SvarSlet
  2. Dejligt med et lille ord fra dig!

    Sikken flotte puder. De er rigtig forår-sommerglade!

    Knus Kari

    SvarSlet
  3. God hænge ud dag til dig :-)
    dine puder er fantastiske , de gør glad :-)

    SvarSlet
  4. Skønt at høre flytningen er gået godt :)

    Og dejlige, dejlige puder - jeg er ret vild med den stribede :)

    SvarSlet
  5. Vi venter gerne - dine puder er vildt seje.

    SvarSlet