11 august 2010

Broderier til salg i pulterkammeret

 

 

 

Indspilning i fuld skærm 08-08-2010 153244

 

 

 

Så er der lige lagt lidt broderier ind i pulterkammeret. Kig ind og se om det frister.

Jeg er ret glad for den måde siden er kommet til at se ud på, men kan se at de nyheder der kommer på side “ 2 ", ikke bliver registrede som nye indlæg, så derfor annoncerer jeg her.  Forsiden som kaldes starsiden er jo en stationær tekst til alle, og den vil forsvinde nedad i bloggen, hvis jeg skriver noget der. Skal lige hitte ud af om man kan bytte rundt på de to funktioner..  De der har meldt sig til som faste læsere, kan ikke se at der er kommet nyt, da forsiden hele tiden forbliver den samme. At opdatere på blogbot er også omsonst i den forbindelse, nu jeg tænker nærmere over det.

Hmmm..

Indtil det er løst, er det da vildt heldigt at jeg har et par ekstra blogs at skrive på ik?  ;-))

Iøvrigt kommer der snart lidt porcelæn på også. Når der er billeder af det…

Ingen kommentarer:

Send en kommentar