02 august 2010

Stella Polaris Chill out søndag

 

 

Inden jeg vil berette om søndagens impulsive indslag, kommer her en lille forbrugerinfo:

 

 

I går kom endnu en mængde tilbagemeldinger på min blogs nye udseende. Nogle mere fortvivlende end andre, ved det af at jeg simpelthen ikke forstår det. Så enkelt kan det siges. Jeg fatter ikke hvad skærmopløsning har at gøre med bloggens udseende feks. Jeg kan godt regne ud at det handler om hvilken str skærm den enkelte bruger sidder med, men hvordan hede hule osv, kan det have indflydelse på skriftens opførsel??  Jeg fik sendt et par screendumps fra en anden blogger, der helt klart viser at min sidebar ikke passer i format til resten af layoutet:

 

Henriette screenprint2

 

Indspilning i fuld skærm1 02-08-2010 084813

A hva ba??

 

Endnu mere morsomt bliver det, når jeg så fortæller at hun rent faktisk kan se lige præcis det jeg ikke selv kan! Sidebarens originale layout, som det var tænkt da jeg fedtede rundt i Atisteer, det layout med små kasser, som her hos mig overhovedet ikke viser sig!  Og så har jeg endda ikke set hvordan det ser ud på den stationære, der har en skærm så stor som i Imperial, der er harddisken nemlig under ombygning, men lur mig om ikke det giver et helt tredje indtryk?  Det er liiiige til at få hængepatter af, hvis I vil have mig undskyldt sproget.

 

 

 

 

NÅ, men i dag er jeg for træt til at gøre mere ved  det, for vi var i Østre anlæg i går. Hele fem timer klarede jeg, før jeg hev manden min i det hår han ikke har, og slæbte ham med hjem igen. Vi var til Stella Polaris Chill out event. Ikke første gang og det bliver heller ikke sidste, selvom jeg da vi var vel hjemme igen, var så bevidstløs af indtryk at jeg gik lige i brædderne, med den velkendte hovedpine og kvalme som sengekammerat. Inden jeg ramte puden, svor jeg at jeg ikke ville gentage succesen, men her til  morgen har jeg så svoret på ny, at det jo netop VAR en succes og derfor den bivirkning værd. Det bekymrer mig dog, at jeg mærker hvordan jeg kan mindre og mindre som tiden går. Det jeg kunne for et par år siden, er ikke længere muligt uden mén. Hamrende irriterende faktisk.

 

Stella Polaris er en event med lækkert tilbagelænet elektronisk musik, serveret på en scene, og af skiftende DJ’s der alle har talent for det der med lyd og sampling af numre vi alle har hørt før. Der var både det jazzede, det der var mere over i pop, raegae, og blues.

 

Blandt flere kunne vi smøre øregangene med lyd fra de to herre her:

 

DJ LTJ Bukem & MC Conrad.  Jeg kan ligeså godt indrømme med det samme, at det ikke er musik jeg hører i det daglige, og at jeg aldrig før har hørt om dem, MEN nooojjj sikke de kan. Lækker lækker lækker siger jeg bare.

 

I anlægget befinder sig tusindvis af mennesker, alle behageligt henslængt på hvad de nu har medbragt af tæpper, alle mulige forskellige slags mad er medbragt, kølige drikke både med og uden alkohol indtages, og det hele ligner mere en kæmpe picknick end noget andet. Total og aldeles råhygge i en “make love not war” atmosfære :-). Jeg kan her afsløre, at jeg nok var den eneste i går, der blev set strikkende på en sok hihi. Ikke at det blev modtaget med rynkede bryn, næ nej.. det vakte stor jubel og det blev bemærket at så kunne man sgu ikke chille bedre. HA!  En ny trend vil brede sig siger jeg jer, og næste år vil der være mere end lille mutter her, der sidder med den kommende vinters sokkeproduktion.

 

Her kommer et udpluk af billeder fra gårdsdagens lille gardenparty:

 

SNC11306_resize SNC11312_resize

SNC11315_resize SNC11317_resize

SNC11325_resize SNC11331_resize

SNC11362_resize SNC11343_resize

SNC11351_resize SNC11363_resize

SNC11301_resize SNC11338_resize

 

 

Nu vil jeg chille videre resten af dagen i min seng ;-)

4 kommentarer:

  1. Kære Henriette :-)

    Hvorfor skrev du ikke bare til mig, at du ikke lige forstod mit volapyk? ;-)

    Det var bestemt ikke meningen, at føje yderligere frustration til <3.

    Jeg skal se, om jeg ikke kan finde overskuddet til at skrive dig en mail, hvor jeg forklarer det bedre og mere omhyggeligt.

    Knus...

    SvarSlet
  2. Jeg ser også din blog som den du har fået tilsendt ;-) er også ved at prøve at få lidt styr på min egen, altså prøve det nye blog design... det giver mig ENDNU flere grå hår på hovedet... men sjovt er det jo lidt alligevel... men for pokker, jeg skulle have læst noget mere it, ja jeg skulle ;-))

    SvarSlet
  3. Åhh kære June, jeg har fået dagens blogindlæg til at lyde som kritik af dig, DET var det bestemt ikke. Det jeg øv'er over er min egen mangel på fatteevne ;) Frustrationen handler også om at jeg ikke har det der klarsyn, der med det samme gennemskuer hvordan det skal "skæres".

    Jeg er dybt taknemmelig for at du i det hele taget har gidet reagere, det er jo alt andet lige en hjælp.

    Mange knus
    Henriette

    SvarSlet
  4. Kære Kirsten. Hvor er det altså bare underligt! Forbered dig på at det tager tid og at det er besværligt, men at du i sidste ende får en side du selv har haft mere indflydelse på :-)

    Knus og god mandag

    SvarSlet