07 august 2010

Strikkestampe

 

 

 

SNC11282_resize1

Jeg er gået helt i strikkestampe.

Jeg er færdig med et par af de projekter der har været på pindende den sidste tid, og har planer for noget nyt. Men kender I det..?

Jeg vil så meget, at jeg intet får lavet!

Sidder bare og surfer Ravelry, kigger opskrifter, bøger, blade og mapper igennem. Kigger på alt mit dejlige garn, og kan slet ikke beslutte hvad jeg skal hive fat i først. Jeg vil strikke en lang cardigan, en kort ( som netop nu er ved at bliver oversat for mig, fra engelsk til dansk, af en veninde), jeg vil lave halstørklæder, sokker, huer og vanter. Sjaler frister og tæpper, sweatre og toppe.  Helt rundtosset kan man blive af at ville så meget, og derfor når jeg lige præcis

Ikke en hujende fis.

SNC18847_resize

6 kommentarer:

  1. Jo, det kender jeg ganske godt, så for mig bliver det tit til en cardigan, dem kan jeg ikke få for mange af.
    - men dit garnlager ser SÅ lækkert ud, så jeg kan sagtens følge dig i, at det er svært :o)
    God weekend.

    SvarSlet
  2. Åh, hvor jeg kender det. Når jeg har det sådan, og jeg endelig får begyndt på noget, bliver det sjældent særlig godt. Og hvad værre er, hjertet er ikke med i projektet, fordi jeg bliver ved med at tænke over, hvad jeg kunne begynde på i stedet.

    Sådanne dage er jeg ikke kreativ, jeg læser, bager eller går en tur i stedet.

    Nyd solen i stedet ;-)

    SvarSlet
  3. Kære Sonnie, tak skal du have. Du har ret.. man kan ikke have for mange cardigans, så det kunne blive en løsning :-)

    I lige måde til dig

    SvarSlet
  4. Kære Polka, nej det er det der er problemet, hjertet er nemlig ikke med, og hjernen kværner.

    Jeg har hverken bagt eller gået tur, jeg slumrede i stedet hihi. Nu forsøger jeg at vågne op igen, men får sikkert ikke lavet noget i dag overhovedet.

    Solen er nydt kan du tro :-)

    SvarSlet
  5. Sådan har jeg det også indimellem, men heldigvis går det over igen hi-hi.

    SvarSlet
  6. Hej Jane. Ja heldigvis da, det er det bedste ved det problem :-)

    SvarSlet