15 september 2010

System i de pelsede

 

 

 

SNC12191_resize

 

Jeg er ved at lægge alle de pelsede historier ind på den ekstra side jeg har oprettet til dem.  Er nogen mon klar over, HVOR mange gange jeg har fortalt stort og småt fra deres hverdag her i huset?  Nej vel.. Heller ikke jeg. Jeg er i den grad forbløffet over, at se mængden af indlæg og det tager godt nok sin tid at få det lagt på i rækkefølge. Indtil nu er jeg kun nået til juli sidste år, altså de første tre mdr, men resten skal nok komme løbende på. Det har været sjovt at se, hvordan ordene er gået fra lidt oplysning til rene historier.

Er der stemning for lidt munter underholdning, så klik ind på de pelsedes helt egen side på fanebladet under headerbilledet.

God fornøjelse :-)

2 kommentarer:

  1. Hihihi... Jamen sådan nogle ... dyr.. de fylder jo i ens liv... Lige meget om de er store eller små.

    Jeg synes det er vildt hyggeligt at du skriver om dem !!!

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet