02 marts 2011

Dominoer

 

 

 

Jeg eksperimenterer fortsat med det smukke garn. Dominoer vokser frem, men om den ide jeg har i hovedet kan realiseres er endnu et åbent spørgsmål. Om ikke andet så er det en skøn og varieret afveksling fra ponchoen fra helvede…

 

13022011278_resize

Jeg ved godt at det er samme proces som ved et megasjal, men ih guder hvor jeg keder mig med at strikke alle de fordømte retriller og de mange mange mange maaaaaaaaaaaange masker på hver evige eneste pind. Den skal nu nok blive færdig, og jeg ved den bliver skøn at bære, men hvorfor i h.. h… der er så stor succes med at strikke ponchoer DET er mig en gåde??  Alligevel vil jeg ikke afvise, at jeg igen en anden dag tager fat i en anden udgave af dette praktiske klædningsstykke… det er jo super tv-strik :)

 

Jeg har forresten også gang i et andet domino strik. Der må jeg bare holde pause da jeg allerede nu kan se at jeg kommer til at mangle garn, og den søde Slavi har ikke mere på lager. Jeg håber det kommer igen, ellers ved jeg sgutte lige hvad jeg gør med det. Pille op NÆGTER jeg!

 

 

 

Siden jeg kom hjem i dag fra arbejde har jeg frosset helt vildt. INTET har virket. Hverken tykke angorasokker, flere lag tøj, eller varme drikke og lag på lag dyner har kunnet give mig varmen tilbage i kroppen. Kender I det??? 

Jeg tænker at en klage er på vej til himlen, for jeg mener da bestemt at aftalen var..

..SOL og VARME  fra nu af. Eller hvad du der Vorherre??  Fik du ikke beskeden den anden dag?

11 kommentarer:

  1. Flotte ting du har gang i at strikke. Det flerfarvede garn er så lækkert! Har du tilfældigvis en god (= nem!!) opskrift på en poncho som kan strikkes med kauni garn? Jeg har en kæmpe rulle jeg købte for lang tid siden som jeg skal have brugt og det kunne være fedt at bruge det til en poncho men jeg ved ikke om kauni garnet er for tyndt til poncho. Ved du det? Håber du har fået varmen. Knus

    SvarSlet
  2. Kære Anette, jeg har den jeg selv har gang i. Du får lige opskriften med i morgen med garnet. Den er super let, men altså lidt høhø at sidde med. Kaunien egner sig super til det, men er det flerfarvet eller.. For du skal bruge dobbelt tråd.

    Jeg finder lige et alternativ også til dig.:))

    Varmen er så småt ved at indfinde sig, bare ikke i fødderne! Og så er hele kroppen jo som bekendt svær at varme op.

    Knus :))

    SvarSlet
  3. Smukke farver !
    Gider du ikke smide mig en mail om du kommer den 20 ?

    SvarSlet
  4. Lækre strikketing du har gang i! Ypperlige farver ;o)

    SvarSlet
  5. Dejlige farver - bliver så glad af dem :).
    Håber du fik varmen i resten af kroppen også.

    SvarSlet
  6. Henriette: du er SUPER - jeg vidste du havde en opskrift. Ja det er flerfarvet kauni jeg har - et kæmpe bundt på ... øh mange gram. Det bliver lidt svært at lave dobbelt tråd - jeg kan selvfølgelig "dele" det i to nøgler men måske er det lettest at finde noget andet garn til det :) Dejligt du kunne hjælpe med garnet i går ;) Knus

    SvarSlet
  7. Kære Miri. det skal jeg nok :)

    Knus

    SvarSlet
  8. :-) Tak Kristen og god eftermiddag til dig.

    SvarSlet
  9. Kære Helle. Tusind tak og jeg fik søreme først varmen i løbet af natten..

    Knus Henriette :))

    SvarSlet
  10. Kære Anette. Jeg er hjemme idag og får først sendt garnet i morgen fredag. Desværre har jeg ikke været helt frisk idag, men jeg glemmer det ikke;) Opskriften følger selvfølgelig med.

    Har du brug for andet garn, ja så hjælper jeg også gerne med det, men sig til så finder vi ud af det.

    Knuus
    Henriette

    SvarSlet
  11. Sender dig lige en mail :) Knus

    SvarSlet