05 marts 2011

Fra høj til lav..

 

 

Sådan kan det gå så hurtigt for tiden. Fredag har været dejlig, lørdag har været ok og nu her hen mod aften rammes jeg så af denne følelse af håbløshed. Ved godt at jeg også nævnte det i går, men jeg har virkeligt svært ved at forholde mig til at jeg sidder hvor jeg gør, uden at eks’en så meget som blinker over det. Meget har jeg efterhånden oplevet, men dette her er uden for min fatteevne. TO fucking skide måneder står min gamle lejlighed nu tom..  Jojo jeg ved det. Jeg skal ikke lade mig æde op af det, det er uden nytte og bla bla, men lige den her er altså hård syntes jeg.

Det kan ikke beskrives med ord, hvor møghamrende træt jeg er af, at jeg ikke kan finde mine ting, at bo i en kvart kuffert, at leve med en edderutilfreds og sk.. doven teenager der INTET foretager sig her, uden at brokke sig over manglen på penge, plads og gu ved hvad ellers. Opvasken, tøjvask, rengøring og alm daglige ting er 100% noget han får anfald over at blive bedt om at gøre, og jeg.. jeg orker simpelthen ikke alle de skænderier og kampe der følger. Hver eneste dag. Jeg har ligesom kæmpet rigeligt syntes jeg.

 

Så jeg sidder altså lige nu og er lidt modløs. Hørte forleden fra min nabo, om en anden beboer der har boet her i halvandet år!!  Jeg gisper og hovedpinen eksploderer igen. Bare tanken er helt ubærlig syntes jeg. Lige nu

 

 

Men jeg har da hæklet.. Og for at det ikke skal være løgn, så har jeg taget et fint billede af den første farverige firkant, men nu virker mit SD kort sgu faneme edder odder pokker ikke!&#)¤&!!¤#&#!(“=!?””

ÆV

 

6 kommentarer:

  1. Øv, kan godt forstå du er lidt modløs, og teenagere burde man kunne forære væk et års tid og så få dem igen når de ikke længere er under ombygning..Det kan godt være hårdt med sådan én vrangvillig ung mand...;-D

    SvarSlet
  2. Jeg sender dig bare lige lidt positive tanker til opmuntring... :o)
    Og hvis du har brug for en følgesvend til en anden tur på museum, så må du gerne sms og spørge mig, hvis du har lyst... jeg nyder helt klart sådanne ture ud i det blå... :o)
    Og så må vi altså snart finde en dag at ses... Drikke en kop varmt sammen og hygge i hinandens selskab... :o)

    SvarSlet
  3. Kære dig, hvis ikke man var tosset, ville man blive det af de stemningskift. Mht. den tomme lejlighed. Jeg ved at får man først tanken, er den svært slippe og man obsesser. Har du mulighed for at sige, NEJ, hver gang tanken og dermed følelsen dukker op? Som en øvelse. NEJ. Jeg har svært ved det, men prøver af og til i sådan en situation (specielt om morgenen, hvor tankerne er helt ukontrollerede og går i selvsving), at synge en sang, højt, blot samme linje igen og igen. Så længe jeg gør det er der ikke plads til andre tanker, indtil jeg har styr på følelsen igen. Måske kan du bruge det?

    SvarSlet
  4. Ps. tak for den nye font. Much better

    SvarSlet
  5. Pis !
    Jeg sender dig et knus.

    SvarSlet
  6. Øv.. teenagere er en prøvelse, man skulle kunne sætte demn i glas og ramme et års tid eller to.. og tage dem frem igen, når de blev lidt mere omgængelige.. :-)
    Du må en tur ud i det skønne søndagsvejr, gå en lang tur og forkæl dig selv med en kop kaffe et eller andet sted med udsigt over f.eks. Øresund..
    Knus til dig.

    SvarSlet