18 marts 2011

Gavstrik

 

 

 

Nogle timer i butikken, har fået mig til at love at jeg ikke rører ved det hæklede projekt, før Sisse har pillet ved det. Hun mener sagtens der er mulighed for at redde det, men det kommer nok bare til at koste alle de røde masker. En lille pris at betale syntes jeg, så det får ligge til tirsdag :-)

 

Nu er det aften og jeg har brug for at hvile hovedet. Indkøb, opvask ( som altid GIGA fordi sønnike bidrager ødselt ), og arbejde er klaret.  Jeg har ikke overset de kommentarer I har skrevet til mig i løbet af dagen eller de mails jeg har fået, men jeg venter med at reagere til i morgen. Har ikke flere kræfter nu.

 

Jeg vælger måske at nærlæse det nye Gavstrik jeg modtog i dag med posten, og sjovt nok er der en masse interessant om netop kulører og hækling i dette nr, så det ser jeg frem til.  Men bevidstløst underholdning på tv er også en mulighed for en der ikke orker flere intellektuelle stimuli i dag :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar