01 april 2011

Gratis lydbøger i April

 

 

 

verdon       genesis

 

Ovre på DR’s hjemmeside har de igen et super godt og GRATIS tilbud til os, der er hooked på pinde med en god historie til. Der er tre krimier til download, og jeg er allerede spændt på hvad de byder på. Først skal jeg dog lige lytte færdig på den jeg er i gang med  for tiden.

Jussi Adler Olsens historie om udenlandske tjenester og kemisk krigsførelse. Jeg har ikke haft så god koncentration på det sidste, eller også er denne bare ikke så god som alle hans andre bøger, jeg ved det ikke.  Jeg har ihvertfald været lææææænge om at lytte den færdig.

 

Klik og lyt her:

http://www.dr.dk/Nyheder/Kultur/Laeseklubber/Lydbog/20101006123938.htm?nyhedsbrev

5 kommentarer:

  1. Tusind tak for fif'et... :o)

    SvarSlet
  2. Tusind tak for tippet, jeg er med. Dejligt at du gider gøre opmærksom på det.
    Du ønskes en god weekend.

    SvarSlet
  3. Kære Pi og Johanne :-)
    Som søstre vi dele.. ALTID.

    God weekend og knuus
    Henriette

    SvarSlet
  4. Iiiiuuuuuhhhh 100000 tak for tippet, jeg havde da slet ikke opdaget det! MMmmm. jeg havde sådan ventet på at Genesis skulle blive billigere....dejligt!

    SvarSlet
  5. Rikke Simonsen01 april, 2011 20:42

    Hej Henriette
    Dejligt at blive gjort opmærksom på de gratis glæder....
    Glæd dig til Genesis, har netop læst den. Den er vældig spændende og lidt meget vanedannende.
    Læser din blog dagligt, den er også vanedannende...:-)
    Håber det går fremad med din hækletrøje. Er selv ved at tage springet til en.
    God weekend / Rikke

    SvarSlet