04 oktober 2011

Forberedelser

 

 

 

 

Der forberedes her på matriklen.

 

 

I sidste uge kom sidste del af tagstilladset på naboens hus på plads, og her til morgen… ( kl 07.15 ) gik man i gang med at barbere beplantningen omkring legepladsen og mit hus helt ned.  Jeg går ud fra, at det er de indledende øvelser for at gøre plads til alle de maskiner og hvad har vi, der skal være plads til inden længe.

 

Selv er jeg begyndt så småt, at forberede mig på en anden af vinterens daglige ritualer. Der er tændt for lyslampen og computeren. Jeg har siddet foran begge dele en times tid nu, og det er i sig selv skønt at vide, at det vil give mig daglig glæde hver dag i den mørke tid. Nu begynder en ny dag så småt at vise sig uden for mine vinduer, og med det en dag hvor jeg allerede hiver lidt mindre efter vejret. Derfor håber jeg at kunne lave lidt herhjemme. At komme lidt videre måske i et af rummene. At jeg vil være mindre træt og bleg om næbbet simpelthen. Mon ikke..

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar