03 oktober 2011

Den rette kur :-))

 

 

Nu kan jeg jo godt indrømme, at jeg lørdagens handy arbejde var mere anstrengende end jeg måske har ladet vide.  Da jeg stod midt i det, tænkte jeg at det bare ikke kunne være rigtigt at jeg var SÅ slatten og SÅ smadret af bare at flytte stigen rundt. Jeg mener… Pernille tonsede jo energisk rundt, og så gammel er jeg altså heller ikke. Jeg er godt nok i dårlig form, men alligevel. Hver gang jeg havde lavet bare en lille smule, var jeg forpustet og svedig, men nu forstår jeg så hvorfor.

 

Den lille tur i bil.. hen til apoteket og hjem igen, tog nær livet af mig.  Jeg har ikke som sådan vild ondt, ej heller føler jeg mig syg som i SYG, men bare af at køre sprang sveden frem, og jeg måtte hive efter vejret bare af turen til og fra bilen. På apoteket fik jeg så voldsomt et hosteanfald, at jeg måtte sætte mig for at få vejret igen. Heldigvis havde jeg tørklæde om halsen, for ellers havde jeg da blæst alle de andre kunder helt ud på gaden ;)

 

Nu har jeg så Primcillin, småkager, kaffe, strik og et herligt blad til at hjælpe mig på banen igen. Og meldinger om at jeg hurtigt kan mærke end bedring. Det bliver dejligt.

 

**************************

 

 

Med hensyn til den nye kommentarfunktion, er jeg stadigtvæk selv ny i klassen, og jeg sidder og leger lidt med funktionerne. En ting jeg dog ikke lige kan hitte ud af, er hvordan I som læsere kan få jeres billede på. Kan nogen forklare her, så er jeg meget taknemmelig, og ellers leder jeg også selv videre efter hvordan nu det er..  Madam har jeg set, har kommentarfunktionen til at poppe op i et nyt vindue, men DET har jeg slet ikke styr på hvordan man gør, og hvad pokker betyder det mon, når de skriver om at flag’ge ????

Ingen kommentarer:

Send en kommentar