09 december 2011

Det store julemysterie, eller bor der er drillenisse hos mig??

 

 

 

 

Jeg har i årevis haft et ynglings stykke stof. Købt i Roskilde i den der kæmpe stofbutik, jeg ikke lige kan huske navnet på nu. Faktisk er det ti år siden jeg var dernede sidst, så ja.. stoffet er ti år gammelt. Det er ternet og jeg har brugt af det både til sløjfer og puder. Det der blev tilbage var nok til at kunne bruges som dug.

 

Det stykke stof er nu verschvunden!

 

Jeg VED, at jeg havde det med og brugte det til jul på Østerbro. Jeg VED, at jeg har haft det liggende i min puf hele resten af perioden der, og jeg er næsten bombesikker på, at jeg pakkede det ned sammen med alle de andre ting, der lå i puffen da jeg flyttede i august.

 

MEN HVOR F….. ER DET SÅ NU????

 

Det er ikke jul, hvis ikke jeg får mit stykke med tern på spisebordet. Jeg har ledt overalt. Igen og igen og een gang mere, men det er og bliver borte.

 

ØV

3 kommentarer:

  1. Der ER nisser til og de har helt sikkert gsang i noget..måske de bruger stoffet som juledug og strømper til nissebørnerne?
    Det var Peters resthal - i gamle dage, nu Stof og stil :-)

    SvarSlet
  2. Pas nu på, at du ikke bliver væk for dig selv en dag....og det er helt sikkert en nisse der driller dig.

    SvarSlet