22 december 2011

Er du træt af julen?

 

 

Det kan man altså blive rimeligt let, for trods alt er der maaange ting som mange, og også jeg selv, gerne vil og kan have svært ved at nedtone til et fornuftigt leje. Jeg har virkeligt forsøgt at være opmærksom på det, at nyde nuet og glemme mine egne, og det jeg tror er andres forventninger til mig omkring hele det her julehejs.

 

Med alle mine juleglade indlæg i år, kan ingen vist være i twiwel om at jeg af et ærligt hjerte HAR nydt at jule, HAR glædet mig over julemåneden og at jeg HAR haft det sjovt, men jeg har stadigt en lille forventingsfuld nisse på skulderen, som ind i mellem det hele lykkedes med at få  mig til, at ville mere og gøre lidt ekstra.

 

Jeg siger bare til ham: “ hop ned af mine skuldre din lille prut, og find en anden at hundse med”. 

 

Her kommer et af mine absolutte ynglings indslag i december. Jeg er jo vild med den engelske humor der minder meget om vores egen danske, og så har de altså en evne til at sætte tingene på spidsen. Det har vi også selv forresten, men det er en anden tv-historie. Lige nu beder jeg de af jer, som har lyst til at trække på smilebåndet, se på linket jeg har til jer. Brug lige et kvarter  på at slappe af, og vil I se mere af samme skuffe, så er der masser af “grumpy men and women” på You tube, til at få sat mangt og meget på plads.

 

Grumpy Old Women - Christmas :

 

De resterende bidder af programmet kan du finde her:

http://www.youtube.com/watch?v=qqt5XVtJVSc

 

 

*****************

 

 

Mændende er ikke et hak bedre, men det interessante er, at den version hvor mænd brokker over julen IKKE er at finde på yòutube???   Det er faktisk lidt underligt, og jeg har virkelig ledt efter en pendent til kvinderne, jeg ved den er lavet for jeg har den herhjemme på en gammel og ubrugelig dvd, men i offentligheden er den åbenbart glemt og gemt godt væk!   Hmmmm..

 

 

Nå, men enjoy og husk at vi kun er så grumpy som vi selv vælger at være ;))

Ingen kommentarer:

Send en kommentar