01 december 2011

Først oprydning og så oppyntning

 

 

 

Jeg har stadigt håndværkere rendende i både køkken og bad. Det har været en værre svinet affære, men jeg begynder da, at kunne se en ende på det. Derfor har jeg i dag lige givet de skabe, de har været inde i, i køkkenet lidt maling, inden jeg igen kan sætte mine ting på plads.

 

Skabene var ikke alle sammen helt fine i kanten da jeg rykkede ind, og i første omgang har jeg bare haft travlt med at få mine ting på plads, men da alt alligevel var ude syntes jeg ligeså godt, jeg ku få ordnet den lille detalje. Så nu er der hvidt og pænt i skab og på væg, og DET er sgu dejligt.

 

Når malingen er tør, og alt på rette hylde, skal der liges rengøres og SÅ…

 

… skal jeg have pyntet ordentligt op til jul    :-))

Mine bobleglas har fået hæderspladsen på køkkenbordet her i december. Så har jeg alt lige ved hånden, når jeg skal i gang med at bage og lave julesjov. Herligt.

 

 

 

Og husk så, at du stadigt kan nå at klikke på den første låge i min julekalender. Det kan du lige her:

http://defemibyen.blogspot.com/2011/12/julekalender-fra-det-nye-liv-til-alle.html

Ingen kommentarer:

Send en kommentar