03 december 2011

Ingen nisser her…. øhhh

 

 

Jeg er ikke den store nissefan. Sån altså at jeg har nisser überalles i mit hjem. Jeg er mere til det pynt fra naturen og glimmer. Kan også godt lide de klassiske røde, hvide og grønne farver med tilsat sølv. Nuvel…

 

Så er det altså nu, at jeg må udbrede mig om min forbavselse over indholdet i mine kasser, for der er gudhjælpe mig langt flere nisser, end jeg husker. Nisser som alle har en historie, og derfor skal have lov at overleve på adressen. Det nye liv’s bopæl er så bare mindre end nogensinde, så jeg må vælge ud og vælge fra, ellers klarer jeg den ikke. Jeg holder af dem alle sammen, men ville jo så gerne have et tjekket og stilrent julehjem. HA!  Ja goddaw Olga. Som om…

 

Ham her er fra mine teenageår, og kunne engang købes i Magasin i flere str. Nisseole har siden boet hos mig, og hans famlie er spredt ud over de Hald’ske arealer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar