03 december 2011

Snart er dagen slut…

 

 

 

… og ikke alle planer ku føres ud i livet. Jeg sov indtil 12, vågnede og fik heldigvis brugt eftermiddagen til både hygge foran tv, en lille smule julegavestrik, lidt oppyntning og så da jeg nåede aftenstide slog både træthed og hovedpine til med fuld kraft. Heldigvis fik jeg has på begge dele, og resten aftenen er gået med ingenting og Barnaby på tv.

 

Jeg skulle have været ad Roskilde til, men som med alle andre forud-aftaler, måtte jeg aflyse da jeg ikke rigtigt kunne få tingene til at flaske sig.  Jeg kan kun se kort tid frem, for mine dage svinger så umådeligt at jeg må nøjes med at aftale fra time til time næsten. En anden plan handlede om lidt shopping, det måtte jeg da kunne overse, men nej heller ikke det. I  morgen kommer mine to poder, og dem har jeg lovet både adventshygge og at jeg har julet lidt som før i tiden, og det har jeg prioriteret højest.

 

Det jeg ikke nåede i dag, kan jeg nå i morgen eller… i fremtiden.

 

Om lidt tænder jeg for min lydbog, griber efter mit strikketøj, og havde der været nogen ved siden af mig min seng ville jeg nok havde sagt sådan her:

 

 

 

Hehe…..  Godnaaaat ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar