06 januar 2012

Jeg er blevet slået …

 

 

 

 

… ud af virus og bakterier.  Nogle gange er de bare ikke til at komme uden om, realiteterne. Så for nu må jeg bare lade det gå sin gang. Tre kvarter nåede jeg at være i forretningen, før jeg måtte bide i det sure æble og køre hjem igen. Det nytter heller ikke noget at være stædigdum, og at smitte chefen og kunderne ville være tarveligt.

 

Varm the med Jägermeister i, ( Nordsøolien kan man ikke få mere, og jeg gider ikke Gammel Dansk ), et par piller og to dyner bliver midlerne nu. Jeg fryser helt åndssvagt og det trods masser af tøj og varme sokker, så jeg bøjer mig og accepterer at jeg igen er nedlagt. Surt, men ikke så surt at jeg er for sløj til, at lege videre med mit strikke eksperiment.

 

HELDIGVIS DA :) 

 

Udenfor er stilladset nået næsten op til mig, og er jeg heldig går det som de forrige uger.. der bliver også bygget i weekenden, og så kan jeg ligge her og kigge ud på mænd i arbejdstøj og jern, der håndteres som var det taktstokke hehe.

 

3 kommentarer:

  1. Øv for dig da, rigtig god bedring og god weekend til dig !

    SvarSlet
  2. Rigtig god bedring !

    Ved slet ikke hvad jeg skulle gøre uden min brændeovn.

    SvarSlet
  3. Øv igen! Rigtig god bedring. (-: Jeg har selv haft lavet Nordsøolie. Synes den er bedre end den man kunne købe, så når energien var til det såh! Engelsk lakrids fra f.eks apoteket, Brøndum snaps eller Brugsens den klare, og sødet med honning. Det tager lidt tid at få opløst både lakrids og honning, ( jeg rystede bare mit store sylteglas lidt når jeg kom forbi) (o: Det var bare hvis du havde lyst til at prøve. (-:

    SvarSlet