01 marts 2012

Lyset begynder at finde mig

 

 

 

 

Heldigvis har lyset fundet vej til Brønshøj. Solen prøver ihvertfald ihærdigt på at bryde igennem skylaget, og på samme måde kæmper hoptimisten for at overtage mig.  Han gemmer sig ikke, men står frit fremme og viser mig vej.

 

Jeg elsker den lille fyr, og håber på at flere vil komme og bo hos mig hen ad vejen. En masse små hoppende dimser, i alle farver og med vidt opspilede øjne. Dem kan jeg bedst lide. Med sig har han bragt mere positive tanker.

 

Tagmændene derude har også gjort deres bedste for at muntre  mig op:

Alt forarbejdet er nu færdigt, og i dag er tonsvis at tagsten endeligt hejst op. Det har taget hele formiddagen, men åhh hvor det hjælper på mit humør.  Nu mangler kun den sidste etape af bankeri og så vidt jeg kan bedømme fra de andre ejendomme, så er der allerhøjest en mdr tilbage. Om stilladset så også bliver fjernet er en anden sag, men DET rager mig en høstblomst, for det er ingen hindring for at jeg kan bruge altanen. Skidhulidet :)

 

Som jeg, følger ham her nøje opmærksomt med. Han er med farmand på arbejde, og jeg smelter som altid over at se en lille hund.  I går var det en Coton der glad ville hilse på mig i Vanløse, og den og jeg fik kysset og nusset til den helt store guldmedalje. Aner ikke hvem damen med snoren var, hun måtte bare pænt stå og vente på at hendes lille pelsdyr og jeg var færdige med at hilse på hinanden hihi. MAND hvor jeg drømmer om

 

Sådan en her..  Jeg har nemlig engang været reservemor for ham her. Totalt nuttet og sjov. Og glad. Og god til at få mig UD af huset.

6 kommentarer:

  1. Godt at du reagerer så positivt på forårslyset...:-)
    Jeg har det lidt modsat, får desværre lidt depression på denne tid. Sådan har jeg haft det siden jeg for nogen år siden mistet min mand Valentinsdag.
    Selv om årene går bliver det ved med at komme tilbage.
    Jeg har hoptimisten i rød, den er bare så hyggelig.

    Jeg kan absolut anbefale en firbenet ven, den kan om nogen få en ud af fjerene...:-)
    Har selv 5 hunde og 2 katte...bor dog på landet hvor de har masser af udeplads.

    Har du fået tulipanerne i vasen?...:-)

    hej fra Lisbeth

    SvarSlet
    Svar
    1. Åhh Lisbeth, det kan jeg så godt forstå. Det var da også et sørgeligt tidspunkt. Jeps, nu står de i stuen og glæder mig:) Smukt og dejligt.

      Knus :)

      Slet
  2. Hvor jeg smilte da jeg læste dit indlæg - og sagde højt..ja, lige præcis Henriette - en hund er god til at få een ud af døren....jeg elsker mine daglige gåture med Mithra - allermest morgenturen - hvor jeg virkelig føler jeg får min daglige vitaminindsprøjtning. Hvis du må have hund hvor du bor, syntes jeg da du skulle overveje at få en sød lille hund når du kommer på højkant. En hund er god medicin. Kram, Helle

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Helle :)) Jeg må desværre ikke have hund her. Overvejer muligheden for at bytte en dag med en lejl hvor jeg MÅ have hund.

      Knus :)

      Slet
  3. Hvordan er det lige.. Kunne der være mulighed for at du måtte have en lille hund i din nuværende bolig?

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej Pernille desværre, og uanset hvor meget jeg plager VIL Rene ikke have at jeg får en hund der bor hos ham! Meget tarveligt og ondt synes jeg ;))

      Slet