27 april 2012

Fredag morgen med optimisme på

 

 

 

 

IMG_7580

Hovedet er klart til weekenden og det er JEG også. Håber og tror på, at vejret vil vise sig fra den varmere side, så mine små planter vil vokse sig større og mere robuste.

JEPS!  de har netop vist sol -symbolet på Godmorgen danmarks vejrkort, så KAN man da ikke andet end tro på det vel?

 

Lige nu er det jo stadigt tidligt og temmeligt gråt, men jeg vælger at glæde mig over at det er lyst og har været det en tid. Det gør jeg faktisk hver dag. Lægger mærke til dagslyset og nyder det, for godt nok vil jeg gerne have lidt mere varme, men vejret kan man klæde sig på til, tilgengæld kan man  ikke gøre en fis ved lysets rytme, andet end at følge den.

 

IMG_7583

6 kommentarer:

  1. Altså, en dejlig oase du har stablet på benene. Emmer af hygge!

    SvarSlet
  2. Godmorgen Henriette
    Godt du er oprejst igen...:o)
    Den er bare så hyggelig din altan. Jeg har en større have, som der skal pusles om i weekenden..
    God Fredag / RikkeBo

    SvarSlet
  3. Der ser skønt ud på din altan.. og tillykke med dit nye lille familiemedlem :)- han er da nuttet :-)

    SvarSlet
  4. Hvor ser det hyggeligt ud! (-: Kan godt forstå du nyder din altan. Rigtig god weekend. (-:

    SvarSlet
  5. Lækker og stor altan du har. Genialt med hylderne du har sat op!
    Rigtig god weekend

    SvarSlet
  6. Hvor ser din altan bare hyggelig ud....glæder mig til at følge den henover sommeren?
    Håber du fik nydt det gode vejr i weekenden ;-)

    SvarSlet