25 august 2012

Jeg må være ved at blive gammel..

 

 

 

 

 

 

… for jeg kan ikke huske om jeg har postet denne her før, MEN på den anden side så syntes jeg den er såååå cool og laid back at jeg da bare poster den igen så…    ( og nej.. jeg gider ikke kigge tilbage for at chekke )

 

 

 

 

 

 

 

IMG_0493

IMG_0494

Laid back er vi også her. Fister og jeg. Jeg med en farve så fuldstændigt fantastisk, edder knaldhamrende topdollar lækker, og Fister med.. nå ja han ER laid back hihi. Her i fodenden som en anden lille træt vagthund. Jeg har fået knipset lidt nyere billeder af ham i dag, turde simpelthen ikke andet, da Linda så kort og kontant efterlyste. Javel ja og jo da :-)

 

IMG_0540IMG_0545IMG_0548IMG_0555IMG_0583IMG_0584IMG_0590

 

 

 

 

 

 

For ikke at I skal tro det allerede er sengetid, så er her lige noget, der kan ryste enhver sengeloppe ud af fjerene. Perfekt til bilen forresten..

 

 

Og når I så er rystet let igennem, så er det tid til denne smukke og karakteristiske stemme. ( Altså når man er mig.. )

Godnaaat allesammen.

1 kommentar:

  1. Nååååå, søde lille kanin. Hans fødder dufter garanteret godt :o)
    Tak for billederne :oD

    SvarSlet