27 august 2012

Portræt af min mandag

 

 

 

 

IMG_0635

Smukt ik..

 

Og så tager jeg ellers bare de langsomme sokker på, for jeg er lettere sammenfalden. Omtrænt ligeså sammenfalden, som min hvide klokkeranke, der i går aftes blæste halvejs ned!  Jeg opdagede slet ikke at blæsten rasede, men da regnen blev så kraftig at overdøvede lyden på mit tv, måtte jeg selvfølgelig ud på altanen for at nyde det lidt, og der hang den. Hele den ene side var revet af væggen! Jeg forstår ikke helt hvordan og hvorfor, men så kan det da nok lige være at jeg fik hevet stigen frem. I buldermørke og på bare fødder balancerede jeg under taget med det forhåndenværene, for at sikre at ikke hele planten skulle ligge på gulvet til morgen. Pinde og strips blev metoden for at begynde at hamre søm i murværket kl halv elleve om aftenen, ville nok ikke være populært. Næste år skal jeg helt sikkert have lavet mig et snoresystem på den væg også..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar