07 september 2012

Det rammer vist meget godt

 

 

 

 

 

Når jeg går i seng, har jeg en kanin der laver denne her manøvre:

 

391225_431072660276829_691378116_n

 

Han har den mest utrolige vedholdenhed den lille fis.

 

 

 

 

********************

 

Det er nu ikke hans skyld, at jeg heller ikke denne nat har sovet mere end et par timer. Min hjerne arbejder på højtryk, og jeg ved at det skyldes de her småmaniske tendenser jeg har. Der er ikke meget jeg kan gøre andet end, at vente på at det går over igen. Jeg er monster træt ja, men jeg har det fint. Er glad og fuld af iver efter at få ført planer ud i livet. FOR ivrig..    I dag giver det dog sig selv, for nu er jeg nemlig så tilpas udmattet, at jeg kun kan hænge. Ekstremerne I ved.. Enten / eller.. Fuld fart frem kontra total handlingslammelse.

 

 

 

Den eneste gråzone i mit univers er vist den der dækker himlen over Brønshøj hihi

Ingen kommentarer:

Send en kommentar