01 september 2012

Så kom september

 

 

 

 

 

Jeg byder den velkommen med mit livs første idol. Jeg er vokset op til hans musik, og har endda været så heldig at se ham synge live i Royal Albert Hall. Året var 1984, jeg var lige fyldt 18 og jeg husker det som var det i går.

 

Jeg holder SÅ meget af Ol’ blue eyes.

 

 

 

 

Dagen bragte også første etape af efterårsrengøring og omrokeringer med sig. Rengøring fordi Fisterfisen har fået liige lovlig lang snor i de foregående uger, hvor jeg har været indisponibel som striks opdrager. Det er utroligt så hurtigt en kanin overtager herredømmet over sin mors territorier!  Omrokering fordi øhh, ja fordi altså at jeg bare lige kom til at tænke en fornyende tanke..  Det er det værste jeg kan komme til, for så er der hverken rast eller ro før der er gjort noget ved det.

 

 

Strikketøjet har været forsømt i hele denne uge.

IMG_0504

Mit håndled er stadigt ikke i orden, og skal jeg være helt ærlig ( og det skal jeg jo  her hihi ), så er det nærmest blevet værre syntes jeg. Den svidende fornemmelse har bredt sig, og selvom det kun er en smule, er det nok til at jeg bare ikke kan holde på pindende. Heller ikke en blyant for den sags skyld. Eller støvsugeren, men det gjorde jeg nu alligevel i dag. En smule. Bare i et rum. Jeg bør muligvis lige runde en samtale med lægen på mandag. Bare lige for at høre om jeg gør det rigtige, når jeg har mit håndledsstøtteaggregat på. Og smører det med Voltaren. Og bruger venstre hånd når jeg blogger… meget meget besværligt.

 

 

Jeg er glad nok. Det skal også med. Kroppen har det muligvis ikke ligeså godt som min hjerne, men det gider jeg ikke bruge tid på i dag og her. Humøret er fint. DET tæller mest lige nu. Arhh måskedet også tæller, at jeg IKKE har hovedpine forresten. DET er nok så betydningsfuldt på en god dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar