11 september 2012

Uldne pyntegræskar

 

 

 

 

 

 

IMG_0859

Når nu jeg ikke lige har ægte græskar på lager, så kan jeg da snildt hitte andre løsninger til det grønne fad hihi

 

 

 

Iøvrigt er disse græskar også meget blødere, og så er de så vidunderligt smukke at jeg smiler hver gang jeg ser dem. Trøjen jeg strikker af garnet er ved at være færdig. Halvandet ærme mangler jeg og ved I hvad?  Den bliver så skøn kan jeg godt sige jer. Blød og rummelig. Bekvem og lun.

IMG_0831

 

 

 

 

Forresten..

 

 

 

 

Min gentleman er jo så betænksom, men hans humor..  DEN ved jeg ikke helt om jeg er tilfreds med.

IMG_0742

I sidste uge fik jeg foræret denne tingest. Jeg ser jo ad pommern til og nye briller er udelukket. Derfor ses jeg ofte med to par på ad gangen,hvilket er ret besværligt og ubekvemt. Brok og beklagelser flyder i en jævn strøm, så hvad gør en klog mand så??  Jooo, han investerer i en kæmpe lup til at hænge om halsen!  Så nu har jeg altså både en gåindkøbstrækvogn OG forstørrelsglas i min hverdag.

 

 

 

 

 

Hvis nogen så meget som HVISKER pensionist, så får de sgu høvl gør de ;)

1 kommentar:

  1. hehe..jeg vil nøjes med at sige velkommen til os der er blevet lidt ældre :-) Betænksom gentleman du har :-))) Knus

    SvarSlet