02 oktober 2012

Åhhh det lille pus..

 

 

 

 

 

IMG_1371

 

Jeg har sovet til middag som altid, og da jeg vågner et par timer senere dimser jeg ind i stuen og åbner for altandøren…  Og der, ude i gråvejret og regnen, med store stygge farlige fugle flyvende over himlen, sidder lille Fister!  Lettere rystet går det op for mig, at jeg har haft lukket ham ude i sååååå lang tid. Troede han lå og sov under lænestolen da jeg lukkede døren tidligere i dag. Hvornår kan jeg slet ikke huske nu, men åhh det lille pus har været afskåret fra både madskål og toilet og varmt at ligge på, imens jeg har været herinde uden at ane det.

 

 

Det gør vel ikke så meget endnu, men det MÅ bare ikke ske når vinteren rigtigt slår ind, for han er ikke rustet til kold mave og den slags. Pyhh jeg må passe bedre på, og huske at han er så lydløs som et spøgelse når han sådan hopper rundt.

4 kommentarer:

  1. Nårhhhh, det lille skind :) Godt det har været mild i vejret Henriette. Han er bare så sød , og en heldig lille kanin, fordi han bor hos dig :)

    SvarSlet
  2. Tak Muffi :-))) Jeg er bare så blød når det handler om små pelsdyr hihi

    SvarSlet
  3. Nåh... Det stakkels lille kræ :)

    SvarSlet