19 december 2012

Jeg er sgu vågen!

 

Nå, men så kan jeg jo passende prøve om jeg kan få skrevet lidt af det ned, jeg gerne vil holde fokus på og fast i, når hverdagen igen bliver normal og julen fjernet.

 

Gad vide om jeg endelig har ramt den bund man taler om, for at man skal kunne rejse sig med mod og motivation og kraft til, at tage de første skridt i en bedre retning.

 

Jeg er ihvertfald lige nu ret besluttet på, at jeg IKKE vil fortsætte som det er nu. Jeg VIL ikke have det så skidt, jeg VIL ha mit liv tilbage, og jeg VIL kunne være social, så nu må fokus være at få lavet den dagsplan jeg så hårdt har brug for.

 

Men først skal jeg igennem julen..

 

IMG_2486

Henriette på vej ud i verden tirsdag formiddag. Hun ser sgu da ikke helt vanvittig ud, a hva ba?  Bare lidt brugt..

6 kommentarer:

  1. Vi er alle sku lidt brugt her op til Jul. Så der er du bestemt ikke alene ; )

    SvarSlet
  2. Jeg synes du ser godt ud.
    Kirsten S

    SvarSlet
  3. Jeg synes du ser sød ud. Brugte er vi allesammen på dette tidspunt i december...

    Alle rejser starter med viljen siger de kloge og sikkert er det ihvertfald at man ikke kommer nogen steder uden den. Jeg synes du med den beslutning har givet dig selv og dine børn den størs mulige julegave. Tillykke med det og glædelig jul.

    SvarSlet
  4. Smukke Helene, du ser godt ud!
    Jeg er glad for at læse at der er folk i området, der kan bistå dig.
    Jeg er blandt dem, der tænker meget på dig og din situation.
    Sender dig alle gode tanker og ønsker!!!

    SvarSlet
  5. Sådan! Bare op igen! Og dit udseende fejler bestemt ingenting... ;-) Knus

    SvarSlet
  6. Jeg fik slet ikke sagt til dig, at du så rigtig godt ud :)
    Og kan også rigtig godt lide, at dit hår er blevet en lille smule længere. Det giver lidt mere fylde.
    Knus - og dejligt at se dig :)

    SvarSlet