15 december 2012

Julekalender d. 15 december 2012

 

 

 

15december

Det skal være tid til lidt gode pauser midt i juleræset, og her er der en rigtig god mulighed for kvalitetstid.. Klik på lågen og se hvad der gemmer sig i dag..

 

 

Kvalitetstid og pauser ku passende også bruges på lidt hjemmelavet pynt. Et sted kom jeg forbi en sød og let lille ting, som jeg sagtens kunne forestille mig, ville gribe om sig. Har man først prøvet et forsøg, vil flere og andre versioner hurtigt friste. Klik på linket herunder og kig forbi en DIY.

http://just-a-little-vintage.blogspot.dk/2012/12/5luke.html

 

 

Til sidst og fordi det er lørdag skal her selvfølgelig også være lidt julesjov. Måske Pernille vil gøre forsøget..

 

128211920611325074_TTBMVJd1_c

 

Til sidst de mere elegante af slagsen:

2 kommentarer:

  1. uha da da sikke flotte negle :) mine negler er desværre ikke lige til det. Er ellers helt sikker på at børnene i børnehaven ville finde dem vildt seje......ved ikke helt hvad pædagogerne ville tænke :) :)
    God lørdag til dig

    SvarSlet
  2. Jeg er ikke sikker på, at jeg er helt så avanceret... men jeg vil gerne komme og lege en dag :)

    SvarSlet