22 januar 2013

Helt i tråd med min elektroniske historie, eller.. jeg har fået mig en e - cig

 

 

 

 

… og øhhh

 

tror I jeg kan få l.. til at virke??

 

getDesignerImage.asp

Min ven Per har med held brugt den, og er stoppet med smøgerne, så nu er sættet overgivet til mig. Det ser nogenlunde sådan her ud.

 

Bare lidt kikset når jeg uanset, hvordan jeg gebærder mig ikke kan få damp på lokomotivet. Jeg sværger… jeg HAR gjort det hele som man skal, og alt er tjekket så det BURDE virke, men det gør det bare ikke. Jeg har i første omgang overtaget en som kun fungerer når den er tilsluttet en computer via USB stikket, og det er sådan lidt bøvlet, men godt nok til at begynde på.

 

Det er som det altid er med mig og mekanik, men jeg fatter hat for nu at citere de unge. På samme måde er det med mine højtalere til den stationære computer. Jeg flyttede lidt på maskinen og ledningerne, i forbindelse med stuens nye igen igen indretning, og ja.. nu kan jeg altså ikke høre noget som helst. Det er så et lidt større problem end det med ciggen, for AL min musik og alt muligt andet ligger på hardiske, og nu er hele min samling altså uhørbar.

 

Igen… jeg HAR sat alle ledninger i det rigtige sted.

 

Helt ærligt, hvis ikke det skulle være endnu en af de millioner af gode grunde vi rygere kan hitte på, til at fortsætte med at ryge, ja så ved jeg altså snart ikke.

 

 

( så er det så også bare lidt noget skidt at jeg ikke har en eneste røgpind på lager i huset… )

6 kommentarer:

  1. Henriette har du puttet noget væske i, ellers så virker de ikke :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeps :-) har prøvet. Har også skiftet filter og atomizer hihi.

      Slet
  2. Hvad med om ham der Per, giver et gennemgribende kursus? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen det ender også med at han bliver beordret hertil gør det :O

      Slet
  3. De er altså lette nok at bruge :) jeg har dem selv mem jeg er ikke blevet kvit med mine smøger, tror måske ikke at jeg har prøvet hårdt nok selv om jeg så gerne ville. Det ville være bedre både for mit helbred og min pengepung. Alle andre jeg kender der har prøvet har fået det til at lykkes :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er selvfølgelig klar over det helbredsmæssige, men for mig er det ganske enkelt fordi jeg ikke har råd.


      OG søde, hvordan går det med Ninus?? ;)

      Slet