01 februar 2013

Messe i Rødovrehallen

 

 

 

 

IMG_2842

Jeg havde valgt den fra fordi jeg ikke synes, jeg har råd til at snolde og fordi entreen også er en smule pebret for mig, MEN…

 

… så dumpede der alligevel en fribillet ned fra “strikke”himlen og sååå

 

 

Desuden stod Sisse og manglede lidt ting og sager, så jeg hentede det for hende i Vanløse og fortsatte til messen. Heldige mig kan for en gangs skyld nyde godt af en messe, som er tæt på og måske alene af den grund ville det også være ærgeligt at droppe oplevelsen, for jeg kan jo slet ikke tage med til alle de andre messer, som bliver afholdt laaaangt fra Storkøbenhavn.

 

IMG_2851

 

Jeg fik taget en masse fotos, men de er desværre ikke særligt gode. Jeg var lidt rystende på hænderne, og ku heller ikke koncentrere mig om finjustering, men pyt. Jeg fik minder med mig hjem. Og sikke minder.

IMG_2856

 

 

Jeg hjalp lidt til i Nørkleriets lille stadeplads, fik delt en bunke visitkort ud og også hilst på en masse damer. Visitkortene var en impulsiv ide, så jeg tog opstilling helt fremme, og tog fat i hver eneste menneske som gik forbi. Jeg har aldrig haft problemer med at tale med fremmede, tværtimod glemmer jeg at tage den med ro, så jeg ikke går kold for hurtigt, men det er bare så herligt at sludre med så mange forskellige :-)

 

Hallen i sig selv var godt fyldt, og jeg måtte også køre rundt i en evighed efter en P-plads!  Den havde jeg ikke lige set komme på en fredag formiddag, men der var virkelig run på. Et godt tegn kan man sige, for så er der jo basis for en gentagelse næste år. Også foran indgangen var der kø:

IMG_2834

 

 

 

Min bedste oplevelse var helt klart mødet med Bente Geil.

IMG_2858

Jamen hvor er hun da bare sød og dejlig. Og tænk sig.. hun vidste hvem jeg var!!  Stor var min forbløffelse, da hun udemærket vidste at jeg er mig, og at hun følger med på min blog. Jamen jeg er jo IKKE en del af the IN crowd i strikkeverdenen, er ikke trofast deltager i alt muligt, og kender ikke personligt alle de damer, som ellers mødes og er med hvor det sner, så hvordan kan det gå til at hun husker  mig???

 

Joo, det kan hun pga det her indlæg:

 

http://defemibyen.blogspot.dk/2011/04/det-behver-ikke-vre-kedeligt.html

 

Skal jeg være ærlig, så gør det mig sindssygt glad at hun husker mig for min humor og et sjovt indlæg. Det varmer bare i det hele taget at høre fra bare een, som jeg selv er begejstret for, at hun også kan lide mig. Helledusse da.

 

 

Her er lidt flere indtryk fra mit mødet med messen:

IMG_2837IMG_2840IMG_2841IMG_2844IMG_2846IMG_2849IMG_2852IMG_2859

Garnet i stabler til højre på billedet… HOLLAOP! hvor er det lækkert og NOOOJJJ hvor jeg bare godt gider eje bare lidt af det. Tweedet, blødt og tykt. Suk altså. Heldigvis har jeg visitkort med mig hjem fra damen på billedet. Hun hedder Lotte Kjær og er også super sød.

 

Faktisk har jeg endnu en billet til rådighed, og jeg vil ikke afvise at jeg tager afsted igen. Det ku være så dejligt at hilse på de af jer, som også skal derud. Skriv til mig i kommentarene, hvis I har planer ik.. :-)

4 kommentarer:

  1. Hvor er det skønt du kom af sted og havde en god oplevelse. Og hvor er det skønt stedet er velbesøgt, når der nærmest ikke er et eneste lillebitte skilt at finde i Rødovre :)

    Hvis du tager derud igen i morgen, kan det jo være vi ses :)

    SvarSlet
  2. Jamen det håber jeg at vi gør. :) Ringer lige til dig..

    SvarSlet
  3. Uh, jeg gad godt ha' været der!
    Dejligt, du havde sådan en god tur - og vidunderligt indlæg, det med bilerne, de labre fyre og den lørdagssure. Stakkels hende, mon hun er blevet god igen?

    SvarSlet
  4. Hvor er det skønt, du kom afsted og fik sådan en ordentlig én på opleveren :-) Dejlig stemningsrapport - jeg sidder og bliver totalt misundelig - men vi har vist rigeligt af den slags "herovre" - i forhold til jer, kan jeg forstå - så fyh - ikke være misundelig ;-)

    Tror der er flere, der følger dig end du aner - du er jo en modig person, der har valgt at skrive om de vanskeligheder, du har i dit liv. Håber, du kommer afsted én gang til :-)

    SvarSlet