16 marts 2013

Tak piger, for jeres besøg

 

 

 

 

IMG_2897

Jeg fik besøg af Deborah og Hanne, som har overtaget nogle af bøgerne. Sikke en livsbekræftende oplevelse altså :-)

 

Hanne trodsede vind og vejr på cykel, fik sin hæklebog og var glad. Det er en stor tilfredstillelse for mig at opleve, og glad var jeg også for tænk engang.. hun forærede mig frø til min have. En spændende italiensk basilikum og noget citron chili. Nu kan jeg så tænke på hende, hver gang jeg i sommer laver pesto eller stærk mad. Åh hvor jeg dog holder af blogland.

 

Deborah kom i bil, og sikke et dejligt menneske hun er. Min gamle samling af Monroebøger, og en stak magasiner fik hun med sig. Også hun havde lidt at bytte med, så i begyndelsen af næste uge skal jeg have and til middag hihi. Vi fik sludret og jeg tør godt antyde, at var jeg ikke flyttet ville der have været basis for flere besøg, men nu kan hun i stedet se frem til at komme på weekend nede ved mig engang i mellem. Hun har selv engang boet på Lolland, så hun ved hvor dejligt der er.

 

I det hele taget har jeg på fornemmelsen, at jeg får et helt nyt liv dernede ( ikke at det er nogen nyhed eller overraskelse hihi), men med det gæsteværelse jeg kan indrette ( når jeg har fået skaffet et par skibsbrikse ), så kan jeg jo nærmest åbne et helt lille mini bed and breakfast. Dog et af slagsen hvor gæsterne selv må i gryderne, hvis jeg ikke har energien til det. Men jeg håber faktisk at I, der har lyst vil lægge vejen forbi i fremtiden, for jeg har i hvertfald pladsen og forhåbentlig også kræfterne til det på sigt.

 

MAND HVOR JEG DOG GLÆÆÆÆÆDER MIG.

 

Tak for jeres besøg de damer, det var dejligt at få ansigt på jer.

5 kommentarer:

  1. Tusind tak for de pæne ord, og i lige måde. Glæder mig til at komme på besøg i det nye hus og til at se dig igen.



    SvarSlet
  2. Tak - og i lige måde :-) Det var dejligt at se dig IRL. Jeg håber du kan finde et hjørne til basilikum og chili i din nye have. Bogen er rigtig fin, tak for den.

    Kh
    HanneM

    SvarSlet
  3. Dejligt at høre at du har haft besøg af et par søde piger. (-: Godt du trods alt får nogle gode oplevelser også. Kram fra Vibeke. PS. Glæder mig til at hilse på dig på et tidspunkt. (-:

    SvarSlet
  4. Det lyder til at i har haft en skøn dag sammen. Det er måske ikke så tosset en idé med 'bed and breakfast' til udvalgt gæster. Ja blogland åbner op for mange nye venskaber, man skal bare tage imod :o)
    Held og lykke med flytningen - det blir spændende at se de nye lokaliteter på din blog!
    Venligst Vibeke

    SvarSlet
  5. Ja vi har det dejligt her syd på :)
    Lyder som en hyggelig dag du har haft, fint af dig sådan at forære bøgerne væk

    SvarSlet