02 april 2013

Jeg opdager nye sider af mig selv i dag

 

 

Jeg er en sej moster er jeg. Eller nå nej.. en sej mor :-)

 

Nye sider af min rolle som mor viser sig når det kræves åbenbart, og jeg er faktisk vanvittigt stolt at mig selv, fordi jeg kan noget jeg troede jeg ikke ku. Rådgive, vejlede, dele, fortælle, ae på kind og give omsorg. Gudskelov jeg nåede det, inden jeg om lidt flytter for langt væk til fysisk at være i nærheden, men HURRA fordi jeg fik chancen netop nu. Nå skidt skal være.

 

Kopi

3 kommentarer:

  1. Sådan :) jeg er lige ved at skrive selvfølgelig er du det, men jeg ved godt at intet er en selvfølge. Ja godt det var lige nu, godt gået du :)

    SvarSlet
  2. Uanset om det er som mor eller ellers, er det fedt at opleve nye sider af sig selv, og især når det er succesoplevelser og noget man ikke troede, man kunne. Good for you!

    SvarSlet
  3. Gu er du sej.
    Og hvor er det godt, at det også kunne indeholde positive oplevelser :)

    Knus

    SvarSlet