17 april 2013

Nedtælling og optælling

 

 

Jeg har fjernet min nedtællingstæller i sidebaren igen. Har nået det punkt, hvor sådan en stresser mere end den glæder. Ikke at jeg ikke glæder mig, men uhh jeg synes jeg mangler meget, og at tiden nu går hurtigt.

Omvendt går jeg og tæller op. Af kasser og poser og alt det andet som skal flyttes. Det går støt og roligt fremad, og igen.. uhh der mangler en del endnu.

 

Så alt i alt skal de sidste fjorten dage hurtigt få ben at gå på. Og det er årsagen til, at jeg i dag onsdag IKKE vil beskæftige mig med andet end at sove, strikke, surfe, drikke, sove, strikke, surfe og drikke. MAO…

 

Onsdag er pausedag.

IMG_3397

5 kommentarer:

  1. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet
  2. Der lyder som en god beslutning henriette . Det er et kæmpe aebejde at flytte men hvor bliver det dejligt dor dig . Knus pernille

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Pernille og ja det er det godt nok.

      Knus tilbage, også til lille Mingus ;)

      Slet
  3. Det er klogt med nogle pauser!

    Jeg har været i aktion mandag, tirsdag og igen her til morgen og selvom der er flere planlagte aktioner jeg ville kunne deltage i torsdag og fredag, så kan jeg mærke på mig selv, at jeg skal holde PAUSE for OGSÅ at have overskud til at aktionere i næste uge....det der regeringsindgreb kommer jo åbenbart ikke før vores kasse er tom (om 7½ uger!)

    Det stresser faktisk ret meget at være lockoutet - men i det mindste er det nu blevet havevejr. At arbejde lidt i haven er nærmest livsvigtigt for min livskvalitet lige for tiden.
    I aften står den også på et foredrag, der INTET har med lærerjobbet at gøre. Det har jeg brug for.

    God afslapningsdag.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja ingen skal komme og sige at I ligger på den lade "ferie"side imens lockouten kører. Jeg forstår bare så godt hvordan det også stresser at være i den situation, og der er haven lige det rette sted at få ro på. Godt du har den :)

      Rigtig god aften og nyd den
      Knus Henriette

      Slet