28 juni 2013

Weekenden står for døren, og med den TOTAL forbud til højre arm

 

 

 

Hånden og armen er rigtig skidt, efter gårdsdagens utroligt dejlige besøg. Derfor bliver det ikke meget jeg kan skrive her. Opvasken står også endnu, for jeg kan ikke engang holde fast på børsten!  ( Min maskine er ikke tilsluttet endnu desværre.. ) Jeg var træt da familien tog hjem, så træt at jeg fik slettet alle billederne i stedet for at gemme dem :-(  

 

Her er derfor kun lige et par billeder fra mobilen at dele, men DET gør jeg med glæde. Iøvrigt ved jeg nu, hvor jeg har min kanikkestoppeopogpausefrahaven - energi fra.. min mor. Hun og far fik da lige knoklet lidt igennem og senere skal jeg vise jer, hvad de har lavet hernede. Roser havde de også med til mig. Min smukke datter tog forresten bagdelen på mig, da hun straks efter ankomsten styrtede rundt i huset, og med fast stemme erklærede at hun aldrig ville hjem igen!

 

Den havde jeg altså ikke lige set komme HA!

 

IMG_0062IMG_0063IMG_0064IMG_0065

 

 

Jeg ønsker jer alle en dejlig fredag, og til jer som måske er på vej på ferie, ja så håber jeg at I må få lige det vejr i ønsker jer

 

IMG_4548

6 kommentarer:

  1. Tillykke med dagen i går! (-: Regner med at det var dig der havde fødselsdag. Smiler! Håber du havde en rigtig dejlig dag, med din familie. Ja, det kan være hårdt at have gæster, selvom det er dejligt. Ha`en dejlig weekend, og husk at passe på dig! Kram fra Vibeke. (-:

    SvarSlet
  2. Hvor lyder det aldeles dejligt! Men nu er tiden nok inde til at passe på din arm - du må ordne have med venstre og finde tid til at slappe af. Hvile. Læse lidt. Lægge planer og alt den slags, der ikke skal brugs arm til... ;-)

    SvarSlet
  3. Det lyder altsammen rigtig dejligt :-) Skønne billeder ;-) Jeg ser frem til at se nye billeder fra din have efter at de forældre har knoklet igennem.

    Hilsen Lone

    SvarSlet
  4. Hvor er det bare skøn læsning :-)

    Håber du får en skøn skøn weekend!

    SvarSlet
  5. Dejligt indlæg :)

    Gå så til lægen med den arm!

    Knus

    SvarSlet
  6. Skønt med hyggeligt familiebesøg og fejring af fødselsdage! :)
    Og ja, det nye hus med have er DIN oase, hvor din datter kan komme og besøge dig ind i mellem :) - så må hun finde sin egen oase også, på et tidspunkt - for det er bare SÅ skønt at se, hvor godt du trives dernede på Lolland og med naturen omkring dig - og med de nye, dejlige, hjælpsomme naboer; du fortjener det bare, gør du! Det er ligesom i eventyrene: du skulle så grueligt meget igennem, før du fandt lykken på dit 'slot'!

    SvarSlet