02 juli 2013

Følg med via Bloglovin’, Networked og/eller Facebook, ifald Google lukker Friend Connect ned.

 

 

Jeg har ikke helt fattet om Google friend lukker eller ej, men nu har jeg da sørget for andre muligheder så I, der gerne vil vise mig at I følger med, kan det.

 

Man kan nu følge med via Bloglovin’, som jeg har været tilmeldt et stykke tid. Ydermere har jeg i dag registreret bloggen ved Networked Blogs. Et enkelt klik og så I er med her. DET er da nemt ik.. Og så er der jo Facebook, som en tredje mulighed også.

 

At jeg kan se jer som læser med, betyder meget for mig fordi jeg på den måde har ansigter, at forholde mig til/glæde mig over, gider kigge ind hos mig. En helt almindelig kvinde, der har fundet en niche i pensionistlivet, som skribent på en blog.

****************************

 

Tirsdagen er velbegyndt med sneglerunde og kaffe, men ærligt talt er jeg stadig møgtræt, såå inden jeg lige skal runde Nykøbing senere skrubber jeg i seng igen. Bare fordi jeg har muligheden..

IMG_5005

2 kommentarer:

  1. jeg bruger, og har altid brugt, listen inde på min egen Blogger profil, og læser derfra. gider ikke sætte mig ind i forskellige programmer og funktioner. på det vis kan jeg fölge med i så mange blogs jeg vil og det bliver hvor det er i hvert fald så længe min blogprofil står derinde.
    kh.fra Island
    Frida

    SvarSlet
  2. Et klik......der skal da mange til....jeg må vente til de unge mennesker kommer hjem..

    SvarSlet