08 juli 2013

Hvad fanden er nu det for noget Blogger??

 

 

I går så jeg det første gang. I mit kommentarfelt. Her til morgen har jeg så også set det hos andre bloggere rundt omkring..

 

Lige midt i teksten er et helt almindeligt ord understreget, og når man holder musen henover, ja så er der faneme et link til en eller anden datingside eller andet lort, som NOGEN??? gerne vil have mig og jer andre til at klikke på!

 

Hvordan kan det gå til??  Hvem er på spil her??  Og hvad gør man ved det??

 

Jeg vil absolut ikke have fremmede links i mine tekster, og jeg vil slet slet ikke have, at de links så sender mine læsere videre til mere eller mindre forlorne sider på nettet.

 

Kære BLOGSPOT/BLOGGER… det kan I altså godt se at få fjernet igen. NÅ!

4 kommentarer:

  1. Hej Henriette. Det er ikke på diverse blogs der er henvisninger. Det er din PC der har fået virus. Du har fået påklistret en reklameagent. Jeg har også haft den. Men tror du jeg kan huske hvad den hed.
    Den skal fjernes i "fjern program"
    Hilsen
    Birgitte

    SvarSlet
  2. Nej nej nej Birgitte... Det er da forfærdeligt! Hvordan er det mon gået til?? Ihh altså, hvor belastende. Vil det sige at jeg er den eneste som kan se.. disse understregninger??

    Det er altså lidt uhyggeligt, men tak for lige at give mig et praj, for nu vil jeg gennemgå alle programmerne så jeg kan finde virus.

    God mandag og mange tak igen
    Henriette

    SvarSlet
  3. Hvis du prøver at Google f.eks. "hvorfor er teksten understreget" altså - hele spørgsmålet, så tror jeg der kommer et navn eller måske en nørdet hjælp.
    Held og lykke.
    Birgitte

    SvarSlet
  4. Det var da et godt tips at faa. Sikke noget.

    SvarSlet