07 juli 2013

I vejkanten lige overfor min have står..

 

 

.. masser af strå, græsser og kløver. Det sjove er, at når man lige kaster et blik henover, ser det både kedeligt, tørt og stikkende ud på en varm dag som i dag, men .. kigger man nærmere efter er særligt de små kløverblomster faktisk både fine og saftige at skue. Fister ville have været ellevild af lykke hernede. Jeg siger det bare..

IMG_5255IMG_5256IMG_5257

 

IMG_0521

Lige nu er det virkelig mærkbart at jeg savner min lille kanin, og selve det at have en lille pelset kompagnon.

4 kommentarer:

  1. Du skal da have en lille pelset kompagnon igen. Måske ikke lige nu, men med tiden :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det skal jeg bare Pernille. Lige nu med det humør jeg er i, synes jeg bare ikke at andet end kaniner dur, men.. måske høns var en mulighed i den store baghave jeg har :-)

      Slet
  2. Ja det synes jeg også du skal...med tiden...:-)
    Det vil jo være et paradis for sådan en pelsklump der på landet..:-)

    Hej fra Lisbeth

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jo også min tanke Lisbeth :) Ser FRI lige nu, og så får jeg også lyst til høns hihi

      Slet