27 juli 2013

Jeg tager lige en indedag i dag

 

 

 

IMG_5281

Trods det, at jeg hver dag glæder mig over den sommer vi er blevet givet i år, så er der enkelte detaljer ved den, som jeg lidt har valgt at glide let henover, men i dag er jeg nok nødt til at respektere realiteterne.

 

Trods tykke lag af solcreme KAN jeg altså ikke undgå soleksem.

 

Det klør helt afsindigt på mine øjenlåg og på højre underarm!  I det hele taget tér den arm sig sgu virkelig i år. I dag er den gal, og jeg har knopper og kløe, sovende fingre, og den der svidende fornemmelse, som brænder sig op helt til skulderen.

 

MAO er den lige til lossepladsen hihi.

 

Så altså.. lørdagen bliver indedag. Her er masser at tage fat i og på (med venstre arm), så sådan bliver det. Lidt oprydning, rengøring, tv og måske lidt frø-deling. Jeg vil nok også senere, bare sidde og kramme et par garnnøgler lidt. Ikkestrikkere kan ikke forholde sig til det, men strikkere KAN. Jeg er nået til det punkt, hvor jeg er grædefærdig af længsel og frustration efter at sidde med mit strikketøj. For hver dag der går bliver det lige lidt mere udtalt, og inden hænderne bliver sat ordentligt på igen, ender jeg sgu nok med at blive bimlende skør.

IMG_3723

 

Forresten er min fremtid som indianer nok lidt usikker, for hernede sydpå er der ikke faldet en dråbe regn i nat. Jeg har ellers gjort mit for det, men ok.. så kan jeg da aspirere til dårekistebeboer måske..

2 kommentarer:

  1. Måske skal du gøre som min ene kat: Sove på garnnøgler. Hun æææælsker at ligge i garnkurven.
    Jeg føler i den grad med dig. Er selv blevet beordret til at strikke lidt begrænset, har fået tennisalbue.
    Men forskellen fra begrænset til slet ikke kan vist ikke måles, den er UENDELIG, tror jeg.

    SvarSlet
  2. Jeg ville ellers gerne have set dig som indianer.

    Jeg krydser fingre for regn - vi har fået lidt, men ikke meget. Hyg dig inde :)

    SvarSlet