16 juli 2013

Langturstirsdag

 

 

 

IMG_5448

Om ikke så længe kører jeg igen forbi den farverige grøftekant. Den alene lokker jo til udflugter, for bare lige at se den endnu engang, men i dag har jeg faktisk et reelt mål.

 

header

Jeg skal på havebloggerbesøg, og selvom jeg har mødt bloggere før er det her lidt specielt synes jeg, for her er der tale om en som jeg har været i kontakt med, ja næsten fra begyndelsen af min bloggerkarriere. Indtil i dag har der kun været skriftlig kontakt..  det er derfor ret spændende at skulle mødes. Endelig

Er jeg heldig, kommer jeg ovenikøbet til at få en dobbelttur i hilspåblogger vognen, for Margith har meldt sin ankomst senere på ugen, og med hende er det helt den samme historie. Fire år og først nu lykkedes det. Måske. Jeg håber hun kommer forbi, og jeg glæder mig rigtig meget til at hilse på hende.

4 kommentarer:

  1. God tur, jeg kan ikke forestille mig det ikke bliver hyggeligt :)

    SvarSlet
  2. Sikke en groeftekant. Utrolig flot. Godt blogmoede. Det bliver helt sikkert hyggeligt.

    SvarSlet
  3. Glemte helt at skrive tusinde tak for sjalopskrift. Den glaeder jeg mig til at gaa igang med.

    SvarSlet
  4. ...og det var helt sikkert hyggeligt - sikke vi fik snakket have, planter, frø m.m. :) Jeg må snarest komme en tur til Lolland :)
    Knus

    SvarSlet